בריאות

מהצפון עד לדרום: זו המחווה המרגשת עבור מאות מפונים ברחבי הארץ

בימים אלו, נרתמת הקליניקה הניידת של ביה"ס לאופטומטריה ומדעי הראיה של אוניברסיטת בר-אילן עבור מאות מפונים ברחבי הארץ. לצד מתן בדיקות ראייה למפונים, נחשפו האופטומטריסטים  לסיפורים המרגשים של המפונים
מערכת ice | 
ניידת בדיקות ראייה (צילום גלעד מור)
בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', גופים ועמותות רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ויוצאים ביוזמות מרגשות עבור מפונים שנאלצו לעזוב את בתיהם ולשהות בימים אלו במלונות ברחבי הארץ. הקליניקה הניידת של ביה"ס לאופטומטריה ומדעי הראיה של אוניברסיטת בר-אילן, יזמה סיוע רפואי למאות מפונים ולצד זאת נחשפה למאות סיפורים מרגשים.
מפרוץ המלחמה הנוכחית, פועלת הקליניקה הניידת במתן בדיקות ראייה למפונים רבים ברחבי הארץ ממטולה ועד אילת. ד״ר גד סררו, מנהל הקליניקות של בית הספר לאופטומטריה ומדעי הראיה באוניברסיטת בר- אילן הדגיש את החשיבות של פעילות הקליניקה בימים אלו: "הגענו לים המלח ופגשנו מטופלים מקיבוץ בארי. חלק מהאנשים נאבקו במחבלים והמשקפים שלהם נשברו, חלק איבדו את המשקפים במנוסה, שם הבנו שיש לנו תפקיד משמעותי בהתגייסות למען העם״.
לצד זאת, התייחסו האופטומטריסטים למפגש המרגש עם המפונים בימים אלו: "המטופלת שבכינו ביחד איתה כולנו, כששמענו את הסיפור המטלטל של אישה אחת נפלאה שבעלה והתינוק שלה נחטפו ותוך כדי התאמת מסגרת חדשה, שאלה בכנות "את חושבת שהאיש שלי יאהב את המסגרת הזאת כשהוא יחזור מעזה?".
ח"כ אלעזר שטרן, הצטרף היום (חמישי) לפעילות המבורכת של הקליניקה הניידת אשר פועלת בימים אלו לטובת מפוני העוטף. ח"כ שטרן התייחס ליוזמה של אוניברסיטת בר אילן ואמר: "כל פעם אנחנו מופתעים מחדש מהעוצמות שטמונות בעם הזה והפעם אוניברסיטת בר אילן חיפשה ומצאה ותרגמה בצורה מושלמת את העשייה האקדמית לפעילות מעשית לטובת המפונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה