בארץ

מורן אטיאס במיזם פורץ דרך לקראת יום האישה הבינלאומי

מורן אטיאס במיזם חדש לכבוד יום האישה הבינלאומי- ME FIRST. מיזם שמוקדש לנשים. "הקונספט עצמו התחיל אחרי מהפכת MeToo. חיפשתי את הדרך שלי להמשיך את הפעילות וליצור שינוי משמעותי"
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
מורן אטיאס במיזם חדש לכבוד יום האישה הבינלאומי שיתקיים ב- 8.3, מיזם "ME FIRST" שמוקדש ויורכב מנשים לנשים. בשיחה עם אתר "mako" אטיאס אומרת: "הקונספט עצמו התחיל אחרי מהפכת MeToo. חיפשתי את הדרך שלי להמשיך את הפעילות וליצור שינוי משמעותי".
המיזם החדש של אטיאס נעשה בשיתוף עם "בנק הפועלים" ויוקם ב- 1.3. במיזם יתארחו נשים רבות. מירן סמואל אלופת עולם פאראלימפית, כוכבת הרשת בל אגם והקומיקאית נגה ד'אנג'לי. האירוע יחולק לשני חלקים כאשר במהלך החלק הראשון יהיו הרצאות על הגדרה עצמית ועל איך להתניע את עצמך לפעולה.
 
כזכור, לאחרונה מורן אטיאס צייצה נגד העיתונאי ירון מגל לאחר שמגל יצא נגד קמפיין הפרסום של AIG וכתב: "בגלל ש AIG עושים קמפיינים פרוגרסיביים החלטתי לעזוב אותם. איפה לעשות ביטוח לרכב?". בתגובה לכך אטיאס צייצה: "אני לא נוטה להגיב.  אבל לפעמים לא להגיב מרגיש לי אקט בפני עצמו, ואקט הרסני. אני לא צריכה לבייש אותך מר.. עשית זאת לבדך. אני כאן כדי להצדיע לאלה שחושבים ועושים אחרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה