עסקי ספורט

ערן זהבי מגיב על דבר הנשיא: "האמת, אני אופטימי"

זמן קצר לאחר נאום הנשיא וצאתם של אזרחים רבים לרחובות המדינה, גם הספורטאים הישראלים מביעים את דעתם בצל המתיחות, בהם הכדורגלן ערן זהבי שדווקא מביע תקווה לאחר נאום הנשיא
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
הרוחות במדינה סוערות היום בצל ההצבעה בכנסת על הרפורמה המשפטית החדשה. אף שספורטאים וסלבס רבים בוחרים לקחת צעד אחורה ולא לחלוק את דעותיהם הפוליטיות, ישנם אלו שדוגלים בקריאות לאחדות, בזמן כה מפולג.
בין המגיבים הראשונים למצב הוא כדורגלן מכבי תל אביב, ערן זהבי, ששיתף בסטורי את דעתו על הנאום של הנשיא הרצוג אמש: "איזה כיף לראות מישהו מדבר ככה ומנסה לפייס את כולם בשביל להגיע להסכמה שתהיה למען כלל אזרחי המדינה. הלוואי שזה יהיה השיח הציבורי כאן מרמת המחשבה על כולם עד בחירת המילים הנכונה בטון הנכון והלא אגרסיבי. האמת, אני אופטימי".
 
דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב, שיתף גם הוא בדעותיו, אם כי בחר להתייחס דווקא למחאה ברחובות: "ההישג המדהים והחסר התקדים של בנימין נתניהו בקדנציה הנוכחית שהוא הצליח להוציא מהבית, מהאדישות והנמנום את החברה הישראלית למלחמה על הבית".
כדורגלן העבר עומר ורד שיתף בקצרה גם הוא: "נלחמים על המדינה". הספורטאים כמובן לא היו היחידים שהגיבו ולצדם הביעו את דעתם גם מספר סלבס, בהם עדן פינס, אילנית לוי ונוספים. כידוע היום אלפי אזרחים יצאו לרחובות, ובפרט לירושלים, על מנת למחות על הרפורמה המשפטית שיזמו יריב לוין ושמחה רוטמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה