שיווק ופרסום

בהשקעה של כ-2 מיליון שקל - הקמפיין המסקרן של רשת המסעדות

רשת BBB משיקה קמפיין חדש בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים על רקע מלחמת חרבות ברזל. הקמפיין נוצר על ידי ניר פרח והוא יעלה תחת הסלוגן: "הצרות של פעם עוד יחזרו"
מערכת ice |  2
רשת BBB (צילום יחצ BBB)
רשת מסעדות ההמבורגרים BBB עולה השבוע בקמפיין עתיר השקעה, המתייחס למצב האקטואלי בישראל, תחת הסלוגן: "הצרות של פעם עוד יחזרו". עלות הקמפיין, מוערכת בכ-2 מיליון שקל והוא פרי האסטרטגיה השיווקית של הרשת אשר שמה דגש על חווית אירוח משפחתית וחברתית.
 
הקמפיין החדש נוצר על ידי הפרסומאי ניר פרח, מ-Team Perach, והוא שם דגש על ערך האסקפיזם - המקום המוכר והנעים, אליו ניתן לברוח מההמולה שבחוץ, מהלחץ והדאגה, מימים עמוסים בעבודה, ובעיקר- מכל מה שעובר על כולנו כישראלים, מאז אוקטובר 2023.
סרט הפרסומת, שצולם במסעדת BBB מודיעין, מתאר סיטואציות יומיומיות שכיחות, שאולי פעם היינו מתארים אותן כ"צרות", אך היום הן כמובן מתגמדות לעומת המציאות עימה אנו מתמודדים בחודשים האחרונים.
לדוגמא: קבוצת צעירים רעבים, שאחת מבנות החבורה מעכבת אותם בהזמנה לאור התלבטויותיה הרבות; מילואימניקים המתווכחים על חלוקת החשבון, נכד המשפריץ רוטב סמיך על חולצתו של הסב, משפחה ישראלית בה אחד הילדים צריך לגשת לשירותים, בדיוק כשמגיע האוכל, ילדה שלא רוצה לגעת בשניצל, כיוון שנגע בסלט, מגש עמוס כל טוב הנופל מידי המלצרית לאחר שנתקלה באחד הסועדים ועוד.
שרון שפירא, סמנכ"ל השיווק קבוצת BBB: "כמו שאר ענפי המשק, גם ענף המסעדנות והאירוח מתמודד מאז אוקטובר עם האטה כלכלית ותחושת אי ודאות. מאז פרצה המלחמה, גויסו מסעדנים וצוותי עבודה רבים למילואים, הצרכנים הסתגרו בבתים, ומחזורי המסעדות נפגעו אנושות. BBB נערכה ברמה השיווקית - חיזקנו את קמפיין המשלוחים, ביצענו התאמות תפריט, עדכנו את המסרים השיווקים ועוד. מעל הכול, כרשת מסעדות ישראלית מובילה, החלטנו לעלות בקמפיין תדמיתי, שמחזק תחושה אופטימית, לה כולנו זקוקים כל כך בימים אלה."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האוכל בסדר, אבל השירות גרוע
    שלמה 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עדיף שהכסף ילך על הכשרות לצוותים
    סגור
  • 1.
    לא עדיף לצאת במבצעי הוזלה במקום לשלם לקמפיין?
    נורית 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מבינה למה צריך לשלם 2 מיליון לטובת קמפיין במקום להוזיל עלויות ולעשות מבצעים אטרקטיבים?
    סגור