שיווק ופרסום

'בן נתן גולן' יטפל בתקציב הפרסום להחדרת המותג Jack Wolfskin

המותג שמתמחה ב-Outdoor ישווק בלעדית על ידי ריקושט. צור גולן: "טיפול במותג בינ"ל דורש רגישות ופתיחות לעבודה מול חו"ל ובזה אנחנו מתמחים״
Jack Wolfskin (צילום יח"צ)
משרד הפרסום בן-נתן גולן בבעלותם של ענת בן נתן וצור גולן נבחר לטפל בתקציב הפרסום של Jack Wolfskin - כך נודע לאייס.
קמפיין ההשקה למותג הבינלאומי שמתמחה באופנה וציוד Outdoor ומשווק בלעדית בישראל על ידי ריקושט, יעלה בימים הקרובים תחת הסיסמא הבינלאומית של המותג: AT HOME OUTDOORS בהשקעה של חצי מיליון שקל.
JACK WOLFSKIN בבעלות חברת \'בלקסטון\' האמריקאית, נחשב לאחד המותגים המובילים באירופה בתחום מוצרי הטיולים, שטח, ספורט, פנאי ואופנת מטיילים. לחברה שהוכתרה כמותג ה-Outdoor המוביל באירופה לשנת 2014 על פי מגזין המטיילים Outdoor market יש 900 חנויות מותג ברחבי העולם ונוכחות במעל 4000 נקודות מכירה נוספות.
החל מהשבוע תשווק קולקציית החורף של המותג גם ב-44 סניפי רשת \'ריקושט\' ברחבי הארץ. הקמפיין יכלול פרסום על שילוט חוצות ברחבי הארץ, פעילות בפייסבוק ונראות בנקודות המכירה.
ענת בן נתן וצור גולן
ענת בן נתן וצור גולן
דודי מנטין, מנכ\"ל ריקושט: \"חלק מהייעוד של ריקושט הינו לעודד ולאפשר לכמה שיותר ישראלים לצאת מהבית כשהם מצוידים במוצרים האיכותיים ביותר. לכן, אני גאה להשיק בישראל את אחד ממותגי הטיולים המובילים בעולם\".
צור גולן, בעלים משותף בפרסום בן-נתן גולן: ״אנו שמחים על הבחירה בנו וגאים להיות חלק ממערך הפרסום הבינלאומי של ג\'ק וולפסקין. טיפול במותגים בינלאומיים דורש רגישות ופתיחות לעבודה מול גורמים בחו\"ל ובזה אנחנו מתמחים״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מותגים בינלאומים (ל"ת)
    תתיכת התמחות 11/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה! אתם אלופים (ל"ת)
    דנידין 11/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזו בחירה גרועה!!!!
    לימור 11/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד שיוביל אתכם לתהום. כמה חודשים ותבינו שהבחירה שלכם פשוט גרועה!!!! משרד שאינו יודע את יסודות השיווק והפרסום. ענת אינה אשת מקצוע, יודעת לדברלמכור אבל פשוט ריקה מתוכן.
    סגור