שיווק ופרסום

הג'וב של השנה: שחר אילון מונה לסגן מנהל קריאייטיב במטה אינטל העולמי

הפרסומאי הצעיר שלפני 3 שנים עוד היה קופירייטר בבאומן בר ריבנאי, מסיים את דרכו ב-72andSunny בלוס אנג'לס ורושם זינוק משמעותי בקריירה המואצת 
משה בנימין |  10
שחר איילון (צילום שחר איילון)
בתוך 3 שנים בלבד, שחר אילון הספיק לעבור מסלול בינלאומי שגם עשור שלם היה נחשב לגיטימי עבורו. הפרסומאי, בן 28 בלבד, היה עד לפני 3 שנים קופירייטר בבאומן בר ריבנאי ומאז הספיק לעבור למשרד הפרסום 72andSunny בלוס אנג'לס וכעת הוא עושה את דרכו לתפקיד הבא, ומדובר בזינוק משמעותי בכל קנה מידה: סגן מנהל קריאייטיב במטה אינטל (Intel) הבינלאומי, במה שללא ספק ניתן להגדיר כמינוי של השנה בגזרת הפרסומאים הישראליים. 
כאמור אילון (לפורטפוליו של אילון) שהחל את דרכו בבאומן עבד בזמנו על מספר קמפיינים מאד מזוהים מאותה התקופה כגון ״קשרי דם״ המעוטר בפרסים מפסטיבל קאן ומהלך ״איפה הקפטן״ של קפה טורקי עלית. לפני 3 שנים הוא קיבל את ההחלטה ששינתה את חייו והעלתה את הקריירה הקצרה שלו למסלול מואץ, כשהגיש את מועמדותו, והתקבל, לקורס קריאייטיב בלוס אנג׳לס שנקרא 72U המנוהל על ידי משרד הפרסום 72andSunny. המשרד הקליפורני חתום על כמה קמפיינים מאד מזוהים כמו Kenny Powers עבור K Swiss, הנשיקה של ביבי עם אבו מאזן עבור United Colors Of Benneton שזכה ב-GrandPrix בקאן, ״הנעל המדברת״ עבור Google, ושלל עבודות עבור Call Of Duty.
הקורס אליו התקבל הזמין יוצרים משלל תחומים כמו קולנוע, אדריכלות, תיכנות ופירסום להיפגש ולעבוד יחד על פרוייקטים מבוסיסים על למידה עצמית ופיתוח יכולות קריאייטיב. במהלך הקורס אילון יצר סרט דוקו שהוקרן ב-18 פסטיבלי סרטים ברחבי העולם, ותערוכה אינטראקטיבית המאפשרת למבקרים לצייר על הקירות בעזרת עטי לייזר. לאחר שהקורס הסתיים הוא גויס על ידי 72andSunny כדי לעבוד על פרוייקטים עבור גוגל ובמהלך 3 השנים האחרונות לקח חלק בכמה מהפרוייקטים הגדולים ביותר שיצאו לגוגל בשנים האחרונות כגון ההשקה של אפליקציית החיפוש של Google אשר זכה ב-2 פרסי Webby, ומהלך משותף עם הבית הלבן לקידום פרוייקט המעודד בנות ללמוד תיכנות הנקרא Made With Code. כמו כן הוא לקח חלק במיתוג החדש של גוגל שהושק לפני מספר חודשים.
לדברי אילון, בשיחה עם אייס: "אלו היו 3 שנים מטורפות שלמדתי בהן המון, מפיתוח קריאייטיב ועד יכולות בימוי ועריכה. למעשה, בקרוב ישוחרר סרט קצר שביימתי עבור Google Maps".
התחנה הבאה של אילון שולפת אותו מתוך עולם משרדי הפרסום, אך משאירה אותו בעשייה בתחום תחת הכנפיים של אחד מתאגידי הענק הבינלאומיים הידועים בעולם - אינטל. לאחר מגעים מתקדמים עם גופים לא פחות מוכרים, בשלון המעטה, כגון פייסבוק, גוגל ו-Apple אילון נענה להצעה של אינטל להצטרף למטה העולמי של החברה בתפקיד סגן מנהל הקריאייטיב. 
במסגרת התפקיד הוא יהיה אמון על פיתוח מחלק הקריאייטיב הפנימית וריענון המותג הוותיק. החברה השיקה לפני מספר חודשים מחלקת קריאייטיב פנימית ובאמתחתה כבר נרשמו פרוייקטים משמעותיים עם הזמרות Lady Gaga ו-Bjork כמו גם Projection Mapping על פרצופים של אנשים, חיישנים על דבורים, טאבלטים העוזרים להילחם בנגיף האבולה ומצלמות 360 מעלות שמשדרות בלייב מהלכים ב-NBA (מבוסס על טכנולוגייה ישראלית שנרכשה על ידי אינטל) ועוד.
לדברי אילון: "כל אלו הם לא פעלולי פרסום, אלא טכנולוגיות אמיתיות שאינטל מפתחת כיום. וזה למעשה חלק מרענון המותג שאני אמון עליו - לצאת מהתדמית שאינטל היא ״רק חברת שבבים״ ולהראות את כל הדברים המדהימים שאפשר לעשות Outside בעזרת Intel Inside. במהלך השנה הקרובה אנחנו צפוים להתמקד בתחומים שבהם אנשים משתמשים בטכנולוגיה של אינטל בצורה יוצאת דופן, כמו E Gaming, מוזיקה, אומנות וספורט".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    איזה כיף לקרוא , כל הכבוד והמון הצלחה בהמשך! (ל"ת)
    יפית 05/2016/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    איזה כיף. עלה והצלח! (ל"ת)
    ארז רובינשטיין 05/2016/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    שחר אילון
    אשר 05/2016/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחר היקר! אתה גאווה למשפחה. עלה והצלח. כל המשפחה מחזיקה לך אצבעות בתפקיד החדש. אוהבים אותך
    סגור
  • 6.
    תותח!!!!!!!
    כל הכבוד יא מלך 05/2016/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצערי לא יצא לי לעבוד איתך אבל מפרגנת לאללה
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד
    גיא 05/2016/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מכיר את הבחור אבל כיף לקרוא על זה.
    סגור
  • 4.
    ניצב שחר איילון קודם (ל"ת)
    מברוק 05/2016/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כיף לקרוא על הצלחה כזאת!
    אילן 05/2016/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בלי להכיר את הבחור
    סגור
  • 2.
    איש נדיר בנוף הקריאיטיב של ישראל
    באומניסט 05/2016/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טאלנט אמיתי. איש נעים. צנוע ובעיקר נורא מוכשר
    סגור
  • הוא באמת נדיר אבל לא בנוף הקריאיטיב של ישראל
    סן 05/2016/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא כבר שלוש שנים בארה"ב ובצדק
    סגור
  • 1.
    צילום שחר אילון? (ל"ת)
    מתן תשומת לב 05/2016/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור