קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

פרסום ראשון

מכון התקנים הישראלי מוציא את תקציב הפרסום למכרז

בין תנאי הסף הנדרשים להשתתפות במכרז: נסיון של 5 שנים לפחות במתן שירותי פרסום וטיפול בתקציבי פרסום של גופים ציבוריים
 |  0
מכון התקנים הישראלי מוציא את תקציב הפרסום למכרז
מכון התקנים הישראלי, צילום: יח"צ
מכון התקנים הישראלי (מתי) מוציא למכרז את תקציב הפרסום, כך על פי אתר יפעת מכרזים. תקופת ההתקשרות תהיה לשנתיים עם אופציה להארכה ל-3 תקופות נוספות בנות שנה ובסה"כ 5 שנים מקסימום.
בין תנאי הסף הנדרשים להשתתפות במכרז: נסיון של 5 שנים לפחות במתן שירותי פרסום וטיפול בתקציבי פרסום של גופים ציבוריים, ניהול תקציבי פרסום של 3 לקוחות לפחות שאחד מהם הוא גוף ציבורי, בהיקף של מיליון שקלים ומעלה, 5 מכתבי המלצה, 5 קמפיינים מ-5 השנים האחרונות ועוד.

נכון להיום מטפל בתקציב הפרסום של המכון משרד הפרסום אשכנזי זלצמן Bsa. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום על כ-1.5 מיליון שקלים במחירי מחירון, זאת לעומת 2015 אז פרסם המכון בהיקף של כ-4.5 מיליון שקלים במחירי מחירון. רוב התקציב (2016) הופנה לעיתונות (85%) והיתרה לגזרת הדיגיטל, ללא טלוויזיה.




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
תקציבאי Hooligans תל אביב שלח קו”ח
תקציבאי חסוי רמת גן ו... שלח קו”ח

אייס ספיישל

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה