שיווק ופרסום

שוב: דניאל ברק בין 30 אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם

ברק קופץ 13 מקומות מהמקום ה-19 בשנה שעברה ל-6 השנה. בשנה החולפת הספיק לזכות בפרסים מפסטיבל קאן, One Show וה-ANDYs עבור קמפיין לפולקסוואגן
משה בנימין |  4
דניאל ברק (צילום עמוד הפייסבוק של ברק)
שנה לאחר שדורג בין 30 אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם מתחת לגיל 30, דניאל ברק (28) עושה זאת שוב ומשתחל לרשימה הנחשקת של הביזנס אינסיידר. ברק קופץ 13 מקומות מעלה בדירוג, מהמקום ה-19 בשנה שעברה למקום ה-6 בדירוג הנוכחי. 
בשנה שעברה ברק היה חלק ממשרד הפרסום Deutsch LA בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל. מאז הספיק לעבור למשרד הפרסום Saatchi LA שבו הוא משמש כיום כסמנכ"ל קריאייטיב וחדשנות.
הלקוח המרכזי של סאצ'י LA הוא גם אחד הלקוחות הגדולים בארה"ב בכלל - מותג הרכב טויוטה, בין מותגי הרכב הזרים האהובים בארה"ב שמשקיע מדי שנה מאות מיליוני שקלים במדיה, מהם עובר למשרד הפרסום נתח נכבד כריטיינר. למרות שייכותו למותג הבינלאומי מהמצליחים בעולם, הסניף של סאצ'י ב-LA הוא לא אחד המובילים של הרשת. לשם כך החלו במשרד שהיקף כח האדם שלו עומד על כ-500 איש, במלאכת גיוסים במטרה להוציא את הסוכנות לדרך חדשה באמצעות טאלנטים צעירים כדוגמת ברק.
ברק דורג במקום גבוה בזכות הישגיו בזירת התחרויות בשנה החולפת שבה גרף פרסים מפסטיבל קאן, One Show ו-ANDYs עבור מהלך Unleash Your Rrr לפולקסוואגן שגם מוצג בארכיון המוזיאון לאומנות מודרנית MoMa בניו יורק, בקטגוריית ה-AI. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זה ההוא מהטיים ליין? (ל"ת)
    משה 01/2017/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הזיה.... מי זה? (ל"ת)
    שדון ברשת 01/2017/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אתה קורא לי ביבי?
    דניאל ברק 01/2017/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאני אבין
    סגור
  • 1.
    ביזנס אינסיידר ודירוגים
    לא מהתחום 01/2017/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה כמו ישראל היום וביבי נתניהו
    סגור