שיווק ופרסום
אשת השיווק בפברואר: מנהלת שיווק תה ויסוצקי קרן אפל
קמפיין "השינוי" של ויסוצקי התמקד בפעולה הפשוטה הנדרשת - שינוי קטן בהרגלי הצריכה עם דגש על העובדה שאימוץ אורח חיים בריא לא חייב להתחיל במהפכה גדולה
קרן אפל, מנהלת השיווק של מותג התה ויסוצקי, נבחרה לאשת השיווק של חודש פברואר על ידי איגוד השיווק הישראלי, בזכות המהלך השיווקי Change. אפל היא בוגרת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמכללה למנהל, עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בענף הפרסום ובענף המזון (גלידות שטראוס).
על פי החלטת ועדת השיווק של האיגוד שבחרה באפל: "במהלך CHANGE של ויסוצקי ירוק יש את כל המרכיבים למהלך שיווקי מנצח: תמהיל נכון של מסר חד וברור, פרזנטורית מדויקת (אניה בוקשטיין) ושפה פרסומית בולטת ומקורית. ויסוצקי לקחה על עצמה לחנך שוק לשתיה יומיומית של תה ירוק, ולייצר שינוי מעורר עניין בהרגלי הצריכה של הישראלים".
באיגוד מציינים כי שוק התה בישראל הוא אמנם שוק תחרותי בפני עצמו, אך כאשר מדובר בתחרות על "הגרון" של הצרכן, המלחמה האמתית והקשה יותר היא מול הקפה. הישראלי המצוי שותה 2-3 כוסות קפה בממוצע ביממה, לעומת 1.5 כוסות תה. שתיית הקפה הפכה להרגל מושרש וקשה לשינוי. מחקרים הראו כי רוב הישראלים היו מעוניינים להפחית את צריכת הקפה שלהם, אך מתקשים לעשות שינוי. מטרת המהלך של ויסוצקי הייתה לעודד אנשים לעשות שינוי ולהחליף כוס קפה אחת ביום, בויסוצקי ירוק.
הקמפיין התמקד בפעולה הפשוטה הנדרשת - שינוי קטן בהרגלי הצריכה עם דגש על העובדה שאימוץ אורח חיים בריא לא חייב להתחיל במהפכה, אלא בשינוי קטן ובר אימוץ, של להחליף כוס קפה אחת ביממה בויסוצקי ירוק. לפי נתוני סטורנקסט, מתחילת הקמפיין, קטגוריית התה הירוק צמחה ב-11% ברמה הכספית ביחס לתקופה מקבילה אשתקד. בנוסף הציגה ויסוצקי ירוק בנובמבר גידול של 17.5% במכר סל אאוט כספי, אל מול התקופה המקבילה אשתקד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.מברוק! תותחית. (ל"ת)ארז מיטל 03/2017/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.וואו איזה שקר!הקורא בתה 03/2017/06הגב לתגובה זו2 0ויסוצקי סיימה את 2016 בירידות במיוחד בחודשי החורף....אנחנו בפברואר, למה מראים נתונים של נובמבר...התשובה: כי זה החודש היחיד שויסוצקי צמח בשנה הקודמת. אחרי ששפך כמה מיליונים טובים במדיה. חבל שהבחירה של איגוד השיווק היא חיבוק לחברים שלהם ולא מבוססת על נתונים אמיתי ים.סגור
-
בקרת נזקיםהבוחש בשוקו 03/2017/06הגב לתגובה זו0 0בויסוצקי עדיין כועסים על בלינק על הנזקים שעשו להם בקמפיין הזה. אבל החברים של ויסוצקי באיגוד לא מדברים על זה.סגור
-
4.בשוק כזה מונופוליסטי זו ממש לא אתגר קשה. לא ברור לי למה צריך לשלם כמעט 1 שח על שקית תהאיתמר 03/2017/06הגב לתגובה זו2 0עדיף כבר לקנות בחול ולהביא ארצה. הרבה יותר טעים. הרבה יותר זול...סגור
-
3.עובגדם על הצרכניםאני 03/2017/06הגב לתגובה זו0 0http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001165576סגור
-
2.לא כוס התה שלי (ל"ת)מקלוהן 03/2017/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.תותחית. כל הכבוד!איתמר 03/2017/06הגב לתגובה זו0 0אשת שיווק והרבה יותר חשוב מזה, בנאדם מקסים. מגיע לך! כל הכבוד על הבחירה ובהצלחה!סגור