פרסום ושיווק

אשת השיווק בפברואר: מנהלת שיווק תה ויסוצקי קרן אפל

קמפיין "השינוי" של ויסוצקי התמקד בפעולה הפשוטה הנדרשת - שינוי קטן בהרגלי הצריכה עם דגש על העובדה שאימוץ אורח חיים בריא לא חייב להתחיל במהפכה גדולה
משה בנימין |  7
קרן אפל (צילום יח"צ)
קרן אפל, מנהלת השיווק של מותג התה ויסוצקי, נבחרה לאשת השיווק של חודש פברואר על ידי איגוד השיווק הישראלי, בזכות המהלך השיווקי Change. אפל היא בוגרת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמכללה למנהל, עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בענף הפרסום ובענף המזון (גלידות שטראוס). 
על פי החלטת ועדת השיווק של האיגוד שבחרה באפל: "במהלך CHANGE של ויסוצקי ירוק יש את כל המרכיבים למהלך שיווקי מנצח: תמהיל נכון של מסר חד וברור, פרזנטורית מדויקת (אניה בוקשטיין) ושפה פרסומית בולטת ומקורית. ויסוצקי לקחה על עצמה לחנך שוק לשתיה יומיומית של תה ירוק, ולייצר שינוי מעורר עניין בהרגלי הצריכה של הישראלים".
באיגוד מציינים כי שוק התה בישראל הוא אמנם שוק תחרותי בפני עצמו, אך כאשר מדובר בתחרות על "הגרון" של הצרכן, המלחמה האמתית והקשה יותר היא מול הקפה. הישראלי המצוי שותה 2-3 כוסות קפה בממוצע ביממה, לעומת 1.5 כוסות תה. שתיית הקפה הפכה להרגל מושרש וקשה לשינוי. מחקרים הראו כי רוב הישראלים היו מעוניינים להפחית את צריכת הקפה שלהם, אך מתקשים לעשות שינוי. מטרת המהלך של ויסוצקי הייתה לעודד אנשים לעשות שינוי ולהחליף כוס קפה אחת ביום, בויסוצקי ירוק.
הקמפיין התמקד בפעולה הפשוטה הנדרשת - שינוי קטן בהרגלי הצריכה עם דגש על העובדה שאימוץ אורח חיים בריא לא חייב להתחיל במהפכה, אלא בשינוי קטן ובר אימוץ, של להחליף כוס קפה אחת ביממה בויסוצקי ירוק. לפי נתוני סטורנקסט, מתחילת הקמפיין, קטגוריית התה הירוק צמחה ב-11% ברמה הכספית ביחס לתקופה מקבילה אשתקד. בנוסף הציגה ויסוצקי ירוק בנובמבר גידול של 17.5% במכר סל אאוט כספי, אל מול התקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מברוק! תותחית. (ל"ת)
    ארז מיטל 08/03/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    וואו איזה שקר!
    הקורא בתה 06/03/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ויסוצקי סיימה את 2016 בירידות במיוחד בחודשי החורף....אנחנו בפברואר, למה מראים נתונים של נובמבר...התשובה: כי זה החודש היחיד שויסוצקי צמח בשנה הקודמת. אחרי ששפך כמה מיליונים טובים במדיה. חבל שהבחירה של איגוד השיווק היא חיבוק לחברים שלהם ולא מבוססת על נתונים אמיתי ים.
    סגור
  • בקרת נזקים
    הבוחש בשוקו 06/03/2017 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בויסוצקי עדיין כועסים על בלינק על הנזקים שעשו להם בקמפיין הזה. אבל החברים של ויסוצקי באיגוד לא מדברים על זה.
    סגור
  • 4.
    בשוק כזה מונופוליסטי זו ממש לא אתגר קשה. לא ברור לי למה צריך לשלם כמעט 1 שח על שקית תה
    איתמר 06/03/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עדיף כבר לקנות בחול ולהביא ארצה. הרבה יותר טעים. הרבה יותר זול...
    סגור
  • 3.
    עובגדם על הצרכנים
    אני 06/03/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001165576
    סגור
  • 2.
    לא כוס התה שלי (ל"ת)
    מקלוהן 06/03/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תותחית. כל הכבוד!
    איתמר 06/03/2017 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשת שיווק והרבה יותר חשוב מזה, בנאדם מקסים. מגיע לך! כל הכבוד על הבחירה ובהצלחה!
    סגור