שיווק ופרסום

קידום בתוך החברה: גילי הייזלר תמנכ"ל את פרומרקט

לפני 9 שנים הגיעה הייזלר לחברה ועשתה מס' תפקידים בה - האחרון שבהם המשנה למנכ"ל. היא מחליפה את יניב פרנקו. אתמול בערב הודיע הבעלים יוני סער לעובדים על המינוי
אלכסנדר כץ |  7
גילי היזלר (צילום יח"צ)
עו"ד גילי הייזלר תהיה מנכ"לית חברת פרומרקט לצידו של יוני סער, הבעלים והמנהל המקצועי. הייזלר תחליף בתפקיד את יניב פרנקו, שהודיע לפני כחודש על עזיבתו לאחר כשנתיים בתפקיד. אתמול (יום ד') בערב הודיע סער לעובדי החברה על המינוי החדש.
ב-9 השנים האחרונות מילאה הייזלר (37) מגוון רחב של תפקידים בחברה. בשנתיים האחרונות הייתה המנהלת התפעולית והמשנה למנכ"ל החברה שמתמחה בשיווק והפקה, ונחשבת למובילה בישראל. הייזלר ניהלה את מטה החברה והייתה אחראית על התחום המסחרי והמשפטי, ניהול כספים, בקרה תקציבית, ופיתוח עסקי. היא הצטרפה לפרומרקט ב-2007 כיועצת משפטית לאחר שעבדה במחלקה המשפטית של חברת פרטנר מטעם משרד עורכי הדין רון גזית רוטנברג.
פרומרקט פועלת בתחומי הייעוץ השיווקי והמכירתי, הפקת כנסים ואירועים מסחריים בארץ ובעולם, קריאייטיב, שיווק חוויתי וקידום מכירות והיא בעלת סטודיו לעיצוב שפה, מיתוג ואריזות. החברה משרתת לקוחות ישראלים ובינ"ל, בהם פרוקטר אנד גמבל, קוקה קולה, תנובה, בנק הפועלים, נייקי, yes, רכבת ישראל ועוד.
כפי שפורסם באייס, יניב פרנקו עוזב את החברה לאחר קדנציה שנייה בת כמעט שנתיים, מאז אוגוסט 2015. הוא החל את הקריירה בתחילת שנות ה-2000 בפרומרקט ומילא שורה של תפקידים בכירים בחברה, כסמנכ"ל לקוחות וסמנכט"ל קריאייטיב ואסטרטגיה. בהמשך שימש כסמנכ"ל הקראייטיב והאסטרטגיה של סוכנות הדיגיטל אידאולוג'יק, מנהל ערוצי מכירה ביוניליוור ותנובה, מנהל השיווק הקמעונאי בתנובה ועוד. בשוק הוא נחשב למומחה תוכן בכל הקשור לקידום מכירות, סחר ומדע הקניות. לפני כשנתיים חזר לפרומרקט לתפקיד שלא היה מאויש בצורה רשמית במשך 3 שנים, לצידו של יוני סער, הבעלים ומי שהחל לשמש באותה עת כיו"ר. 
"הייזלר מביאה איתה מגוון רחב של כישורי ניהול והובלה מרשימים, ניסיון רב ויכולת לקדם בו-זמנית תחומי מפתח רבים בארגון תחת תנאי שוק מאתגרים", אומר יוני סער. "אני רואה במינויה של הייזלר חיזוק משמעותי לפן הניהולי והאסטרטגי של פרומרקט ואני שמח מאוד להמשיך מסורת ארוכה של קידום בכירים מתוך הארגון והפיכתם לשותפים להובלת החברה".
גילי הייזלר מסרה: "אני שמחה לעמוד בראש החברה המובילה והחלוצה בתחום השיווק החוויתי בישראל. עולם השיווק הוא מהדינמיים, המאתגרים והמעניינים שיש. פרומרקט תמשיך להוביל בשוק השיווק המשתנה תוך שהיא מביאה לשולחן הלקוח יתרונות רבים וניסיון עצום, יחד עם ראיה רחבה וכוללת של מערכי השיווק והמכירות". 
מערוץ 20 ומחברת החדשות של ערוץ 2 טרם התקבלו תגובות. 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מקצועית סופר מוכשרת ונחושה
    לקוחה 05/2017/08
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אישה מרשימה מאד. פרומרקט זכתה.
    סגור
  • נראה שהגברת
    דוד 05/2017/08
    הגב לתגובה זו
    1 6
    גילי כותבת על עצמה...
    סגור
  • 3.
    הנחש הרים את ראשו
    תקציבאית 05/2017/05
    הגב לתגובה זו
    9 8
    אין בשורה במינוי. כבר שנים שגילי היא המוציאה לפועל של האטימות והרוע של יוני סער. ב9 שנותיה בחברה כאחראית על המשאב האנושי, ההתעמרות בעובדי החברה הם מהסיפורים המדהימים במשק הישראלי. אין ראויה ממנה להוביל את החברה אל סופה.
    סגור
  • לתקציבאית הממורמרת
    עובדת לשעבר 05/2017/05
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אין קשר בין יוני סער לבין גילי הייזלר. בחמש השנים שעבדתי בפרומרקט רק ראיתי איך גילי ממתנת ומשמשת כבאפר בין יוני לעובדים. כנראה שאין לך מושג...אולי עכשיו יהיה ניהול מקצועי לחברה ולא ניהול מתוך קפריזות.
    סגור
  • אין משמעות
    יוני 05/2017/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פרומרקט היא חברה שהולכת ודועכת . היא כבר לא רלוונטית . בהתאם לכך גם האנשים המוכשרים שהיו שם ואינם עוד ... אני מסכים שגילי היא לא פרצוף למנכל היא לא עשויה מחומר של מנהל ואין לה קישורים מינימליים לכך . אך במצב של יוני והיקף הפעילות כיום הוא מנסה להפוך חסרון ליתרון .
    סגור
  • 2.
    בדרך החוצה
    יניב 05/2017/04
    הגב לתגובה זו
    5 5
    עוד תחנה בשרשרת התפקידים שכלכך הרבה עברו בפרומרקט ואחריה הולכים הביתה . כל עוד יוני שם הוא המנכל הבלעדי.כל השאר סתם פיונים עם תואר מפוצץ. חבל
    סגור
  • 1.
    גילי הייזלר
    אחת שיודעת 05/2017/04
    הגב לתגובה זו
    9 4
    תותחית . long over do...
    סגור