שיווק ופרסום

התגעגעתם? הדר גולדמן ישתתף בתכנית 'הכרישים'

שניים מתוך הכרישים שיופיעו בתכנית שתצולם החל מהחודש הבא מגיעים מעולמות הפרסום. לצד גולדמן ישתתף גם זוהר לבקוביץ' שעשה את הונו לאחר אקזיט על חברת 'אמובי' שפיתחה כלים לפרסום בסלולר
משה בנימין |  1
הדר גולדמן (צילום יח"צ)
לאחר קשיים ועיכובים בליהוק, תכנית הכרישים שצפויה לעלות לשידור בזכיינית ערוץ 2 קשת סגרה לפחות על שני "כרישים": זוהר לבקוביץ' והדר גולדמן.
שניהם, לבקוביץ' וגולדמן, בעלי עבר בפרסום. לבקוביץ' מגזרת הטכנולוגיה והסטארט-אפ ובעברו גם תקופה בה שימש כפלנר אסטרטגי במשרד הפרסום טמיר כהן - הגלגלול הראשון של JWT ישראל. גולדמן מנגד הגיח מתוך ההארד קור של תעשיית הפרסום הישראלית ונמנה על מייסדי זרמון גולדמן לצד אילון זרמון ובעבר גם התפרסם בזכות חברותו בלהקת סיאם בשנות ה-80. 
לבקוביץ' עשה את הונו לאחר שמכר בשנת 2012 את אמובי, חברה שמאפשרת למפעילים סלולריים להתאים פרסומות לסוגים שונים של מדיה ותוכן לחברת התקשורת הסינגפורית סינגפור טלקום (סינגטל) תמורת 340 מיליון דולר.
גולדמן התפרסם בזכות משרד הפרסום אותו הקים וניהל לצד אילון זרמון - משרד שהיה ידוע בעבודותיו הפרובוקטביות והפך במהרה לצבעוני, מושך אש ומרכזי בשוק הפרסום המקומי, הרבה בזכות הפרסונות שניהלו אותו. ב-2012 מכר גולדמן את חלקו במשרד לזרמון ונטש את ענף הפרסום לטובת שוק הנדל"ן שבו הוא עוסק כיום. 
התכנית בהפקת 'גיל הפקות', שלמעשה חוזרת לאוויר לאחר שבעבר שודרה תחת אותו השם בערוץ 10, תצא לצילום החל מהחודש הבא כשהיא מיועדת לשידור בפריים (טיים) שני. בתכנית יתחרו ביניהם הכרישים - בעלי ההון - על פרויקטים שיוצגו בפניהם ולאחר שיבחרו ישקיעו בהם מכיסם הפרטי. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכרישים
    מיכאל 06/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתוכנית הקודמת איש לא השקיע היו רק דיבורים וגם הפעם זה צפוי.. בטח לא גולדמן ישקיע כסף, ההפקה מחפשת טיפוסים צבעונים לצורך צהוב ורייטינג אבל בפועל לא יקרה דבר
    סגור