שיווק ופרסום

"ב-2006 חזרתי מקאן למלחמת לבנון - זה ניער את עולמי"

"מהיאכטות להארד קור" כך מגדיר ליאור מאירי מבאומן את המעבר מפסטיבל קאן למלחמת לבבנון שגרם לו לעשות מעשה ולהקים את 'הליכודניקים החדשים'
כתבי אייס |  1
ליאור מאירי (צילום יח"צ/ אייס)
לליאור מאירי, מנהל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי יש עבר עשיר בעולם הפרסום, כפרילנס וגם ממשרדים גדולים כגון אדלר חומסקי ומקאן אריקסון. עם זאת, השורה הכי מוכרת בקורות החיים שלו וזו שמבליטה אותו מעבר לשאר העוסקים בתחום היא הקמת "הליכודניקים החדשים" - התנועה שמנסה לייצר מציאות פוליטית חדשה במפלגה הגדולה בישראל. 
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
מאירי התארח בפרק ה-32 של פודקאסט הפרסום EARCATCHER של מירן פחמן וסיפר על הרגע ש"ניער אותו" ושינה את חייו: "במלחמת לבנון השנייה הייתי קופי באדלר חומסקי שחוזר מפסטיבל קאן. ביוני 2006 הייתי בקאן וביולי 2006 הייתי בלבנון - זה ניער את עולמי - מהיאכטות להארד קור. לחוסר מזלי הייתי בלבנון 3 שבועות וכשיצאתי הייתה מין גאות של שחיתות, הירשזון הלך לכלא ונפתחה חקירה נגד אולמרט, פרשת מניות חלוץ ונפתחה חקירת קצב והתחושה הייתה איומה - האנשים שדורשים מאיתנו קרבנות רבים בגוף ובנפש, האנשים האלה צריכים להיות לא נגועים בשחיתות וציניות. אנשים לא ראויים שלחו אותי להרוג ולהיהרג".
על הליכודניקים החדשים הוא אומר: "זה סוג של שליחות שלא ידעתי שתהיה עליי בסוף. מצד אחד יש לי משאלה כמוסה שמישהו יבוא וייקח את זה ממני ומצד שני זה עוד עליי ועל עוד 45 אנשים". עוד הוא מוסיף: "אני לא יודע אם הליכודניקים החדשים היו יכולים לקום על ידי מישהו שהוא ממקצוע אחר ולא פרסום. בפרסום יש קסם וטכניקות, ולדעת לזקק מסר אחד ולבוא אליו מכל מיני כיוונים, ואיך להסיר התנגדויות ולעשות את זה כמה שיותר חינני, כי אנשים לא רוצים שיזיינו להם במוח. יחד עם זאת אני מרגיש שלפחות לפי הפיד שלי לאנשים יש המון זעם והמון רצון לפעולה".
 
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנהיג עליון ונאה בקטע מסנוור (ל"ת)
    גרופית 01/2018/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור