שיווק ופרסום

למרות האיסור של פובליסיס - ליאו ברנט יתמודד השנה בקאן

ההתמודדות בתחרות מתאפשרת בזכות העובדה שהמגישים, שגם נושאים במלוא עלויות ההגשה לתחרות בגובה עשרות אלפי שקלים הם לקוחות המשרד
משה בנימין |  1
ליאו ברנט. בזכייה בפסטיבל קאן 2017 (צילום יח"צ)
למרות ההנחיה של יו"ר פובליסיס העולמית למשרדיו מסביב לעולם שלא להגיש עבודות לפסטיבל קאן השנה, משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל תחת ניהולו של אדם פולצ'ק יתמודד בתחרות עם 2 עבודות - לנגישות ישראל ולחברת סמליין - כך נודע לאייס. 
ההתמודדות בתחרות היא תחת אישורה של הנהלת הרשת העולמית שאפשרה למשרדים להתמודד בתנאי יחיד שהמגיש, שגם נושא בכל עלויות ההגשה הוא המפרסם בעצמו ולא משרד הפרסום. ואכן, עמותת נגישות ישראל שעבורה יצר המשרד את אחת מהעבודות הבולטות בקטגוריית הפרו-בונו "אנשים לא סמלים" וחברת סמליין שעבורה עלה המהלך "אמצו כלב וקבלו שואב אבק של סמסונג", בשת"פ עם תנו לחיות לחיות.  
 

עלויות ההגשה לתחרות נאמדות באלפי שקלים לכל קטגוריה, ובהינתן שמדובר בהגשה של העבודות ליותר מקטגוריה אחת, העלות הכוללת נאמדת בעשרות אלפי שקלים. למרות שהמפרסמים של ליאו ברנט נושאים על עצמם את מלוא העלויות ועבודותיו יתמודד בתחרות, איסור אחר עדיין מרחף מעל משרד הפרסום, והוא השתתפות פיזית של נציגי המשרד בתחרות. דהיינו, גם במקרה של זכייה לא יהיה בפסטיבל נציג של ליאו ברנט או כל משרד אחר של פובליסיס לקבל לידיו את הזכייה. 
איסור ההתמודדות בתחרות של קבוצת פובליסיס העולמית תפס את ליאו ברנט בשיאו של המומנטום. בשנה שעברה זכה המשרד באריה ברונזה בפסטיבל ובמהלך השנה החולפת המשיך את תנופת הקריאייטיב כשאחת משאיפותיו היא להמשיך לזכייה שנייה ברצף. לצד העובדה שמשרדי פובליסיס אינם מתחרים בפסטיבל קאן, הגשות המשרדים מישראל לתחרות ששינתה את פניה השנה רשמו ירידה ניכרת לעומת שנים קודמות. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדם המלך
    אורלי 05/2018/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך לעלות ולהצליח
    סגור