שיווק ופרסום
קמפיין הטיזרים נחשף: רנו ZOE החשמלית חודרת לשוק הישראלי
טיזרים אנונימיים בשילוט חוצות, דיגיטל ועיתונות כלכלית. כעת מתברר כי רנו עם FOUR ו-Twisted העלו קמפיין להשקת המכונית החשמלית שלה, בהשקעה של 1.5 מיליון ש'
מספר ימים לאחר עלייתו של הקמפיין המסתורי שכלל סלוגנים כמו "ירידת מחירי הדלק ל-0", ו"פז, בואו נישאר ידידים", כעת ניחשף כי מדובר במהלך של המכונית החשמלית רנו ZOE שהשיקה קמפיין חדש.
רנו ישראל יצאה לאחרונה יחד עם משרדי הפרסום FOUR ו-Twisted בקמפיין רחב ודו שלבי בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים, הכולל שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הכלכלית, דיגיטל ופעילות משפיענים ברשת. כאמור, בשלב הראשון של הקמפיין פורסמו טיזרים עמומים בשלטי חוצות במיקומים אסטרטגיים תחת הסיסמה "מחירי הדלק יורדים לאפס", ומודעות בעיתונות הכלכלית הקוראות תיגר על נושא התדלוק. בשלב השני של הקמפיין - כעת - נחשף המסר במלואו בשלטי חוצות, מודעות ודיגיטל: "100% חשמלית 0% דלק RENAULT ZOE".
המודעה בכלכליסט לפני מספר ימים
מודעה הבוקר ב-TheMarker
בנוסף, כחלק מהפעילות השיווקית של ה-ZOE, הוקם אתר ECOMMERCE, דרכו ניתן להזמין זואי חדשה, לצד מידע מפורט על הרכב החשמלי ובכלל זה סרטי וידיאו המציגים את יתרונות הרכב. סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס, שרית רדין: "יצאנו בקמפיין בועט שמטרתו להציף את אחד הערכים הבולטים של הרכב החשמלי והוא החיסכון בדלק".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לא מבין מי קונה את הרכב הזה. ברצינות למי הרכב מיועד? (ל"ת)גג 11/2018/28הגב לתגובה זו0 1סגור
-
1.בועט במי?ריקי 11/2018/28הגב לתגובה זו0 0בעיקר בשאר המותגים שלכם..סגור