שיווק ופרסום

תחום הקמעונאות הולך לפרסום מבוסס חיפוש - זינוק של 22.5%

אמזון שהפכה לשחקן מרכזי בפרסום בדיגיטל מזניקה את ההוצאה לפרסום של קמעונאים לפרסום מבוסס חיפוש. ב-2018 גולשים חיפשו יותר מוצרים באמזון מאשר בגוגל
משה בנימין | 
אמזון (צילום iStock)
דו"ח חדש של חברת המחקר eMarketer שפורסם לאחרונה מגלה כי פרסום מבוסס מנועי חיפוש הוא הפורמט הצומח ביותר בתחום הקמעונאות.
על פי הנתונים, מפרסמים מתחום הריטייל-קמעונאות בארה"ב ישקיעו כ-13 מיליארד דולר בפרסום מבוסס חיפוש ב-2019, עלייה של 22.5% לעומת 2018. הצפי ל-2020 עומד על הוצאה של 15.6 מיליארד דולר.
אחד הווקטורים המשמעותיים שדוחפים את שוק הקמעונאות לפרסום מבוסס חיפוש הוא הפרסום באמזון שבימים אלו נמצא בשיאו של הליך חדירה לישראל. מפרסמים רבים הבינו את כוחו של אמזון ויתרונו היחסי המבוסס על העובדה שלקוחות המחפשים אחר מוצרים באמזון נמצאים קרובים יותר מאשר בכל מקום אחר לרגע הרכישה - מה שהופך את הפרסום בו לבעל ערך גבוה יותר עבורם. 
על פי ניתוח של חברת Jumpshot שנעשה ברבעון השני של 2018, המבוסס על סריקה של 500 אתרי מסחר אלקטרוני, אמזון עברה את גוגל בחיפושי גולשים אחר מוצרים. ההערכות ב-eMarketer הן שבשנת 2019, 46.3% מההוצאה לפרסום בגזרת הדיגיטל של מפרסמים מתחום הקמעונאות, יופנה לפרסום מבוסס חיפוש - גבוה יותר מהממוצע שעומד על 41.5%. ב-2020 מעריכים בחברת המחקר שנתח פרסום החיפוש מתוך ההוצאה לדיגיטל של קמעונאים יעלה ל-47.3%. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה