שיווק ופרסום

מה צריך לשאול חברה שמבצעת עבורנו פינוי דירה?

כתיבת מומחים | 
שולחן (צילום PIXABAY)
כל מי שיחפש בגוגל חברה לפינוי דירות, יוכל למצוא לא מעט שמות של חברות אשר פעילות בכל רחבי הארץ. שמות של חברות בתחום זה אפשר למצוא גם בלא מעט מקומות אחרים, אפילו על בלוחות מודעות ברחבי היישוב בו הם מתגוררים וכן במקומות פחות מתאימים, כמו למשל על גבי רמזורים או תמרורים בכבישים כאלה ואחרים.
העניין הוא, אם אנחנו זקוקים לשירותיה של חברת פינוי דירות, אזי שעלינו לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה, על פי אילו פרמטרים לעשות את זה בשביל שנוכל לעבוד עם החברה הטובה ביותר שאנחנו יכולים למצוא, לקבל שירות שמותאם בדיוק לצרכים שלנו.
לפני שאנחנו נסביר כיצד בוחרים את החברה הנכונה לפינוי דירות, צריך להדגיש שתי נקודות בהקשר זה:
  • הנקודה הראשונה היא: על מנת לבחור את החברה הנכונה עלינו לאפיין בצורה טובה את הצרכים שלנו, את סוג השירות שאנחנו מחפשים.
    בין אם זה פינוי דירת ירושה או פינוי של כל דירה אחרת. ברגע שנדע לאפיין בצורה נכונה את הצרכים שלנו, יהיה לנו הרבה יותר קל לדעת מה אנחנו מחפשים, מה אנחנו מצפים שהחברה תספק לנו.
  • הנקודה השנייה היא, אנחנו צריכים לדעת איפה וכיצד לחפש. הרי אין טעם לחפש חברה לפינוי דירות במקום שאנחנו לא נוכל לקבל מידע אמין ומקצועי על החברה.
    לכן, חברות שמפרסמות את עצמן בצורה לא רצינית, כמו למשל על תמרורים או רמזורים, מוטב לנו להתרחק מהן. מנגד, אם אנחנו מחפשים חברה באינטרנט, חברת פינויים שיש לה אתר, עמוד פייסבוק או כל דבר אחר, סביר להניח שיהיה לנו הרבה יותר קל גם למצוא מידע, וגם סביר להניח, שתהיה זו חברה מקצועית ואמינה, כזו שנוכל לסמוך עליה.
מה צריך לשאול את חברת פינוי הדירות?
נתחיל מהבסיס, עלינו לדעת מה קיים בשוק, כלומר, אילו חברות קיימות, אילו חברות פעילות ומה הן מציעות לנו.
למעשה, אנחנו יכולים למצוא שני סוגים עיקריים של חברות פינוי דירות. ישנן חברות שמציעות לנו פינוי תמורת חפצים ורכוש. כלומר, הן יפנו עבורנו את הדירה ובתמורה יקבלו את החפצים שלנו, במקום כסף. לעומת זאת, ישנן חברות שישלמו לנו עבור החפצים והריהוט שהן מפנות, בלי קשר לעובדה שהן מבצעות את עבודת הפינוי.
מוטב לנו לבחור באופציה השנייה, ולו בגלל שכך אנחנו נרוויח יותר, מה עוד שזה הרבה יותר הוגן. שכן החברה יכולה לקחת את החפצים והרכוש שהיא מפנה ולמכור אותו.
מכאן נובע הרווח שלה. לכן אין סיבה שהיא תקבל אותו בחינם או שנשלם לה על תהליך הפינוי.
אחרי שהחלטנו לבחור חברה שתפנה עבורנו את החפצים תמורת רכישתם, עלינו לבחון פרמטרים ופונקציות אחרות שיכולות להשפיע על הבחירה שלנו, מבין החברות השונות שעוסקות בתחום:
ניסיון ומקצועיות – פינוי דירה הוא תהליך לא פשוט, הוא דורש הרבה מאוד זמן, אנחנו לא יכולים להשאיר את זה בידיי חברה שאיננה מנוסה בכך.
זה נכון לגבי תהליך המיון, הסידור, וכמובן לגבי תהליך הפינוי עצמו. אנחנו צריכים לבחור חברה שיש לה ניסיון בתחום, בפרט כשמדובר על מבנים ורכוש מהסוג שאנחנו מבקשים לפנות.
אמינות – אחד הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת חברת פינוי דירות, הוא ללא ספק אמינות. אנחנו לא יכולים לבחור חברה שאיננה עומדת בפרמטר זה.
זה נכון לגבי הערכת השווי שהיא תספק לנו עבור החפצים והריהוט שלנו, זה נכון לגבי היבטים שקשורים להסכם בינינו וכן לכל מה שקשור לעבודה עצמה. אם החברה לא תעמוד בכל מה שהיא התחייבה, אזי שאנחנו עלולים להינזק כלכלית וכן בהיבטים אחרים.
כלים ואמצעים לפינוי – חלק מהותי בתהליך הפינוי יתבצע באמצעות כלים ואמצעים שונים. הכוונה לא רק למשאית שעומדת לרשות החברה אלא גם בכל מה שקשור לאמצעים שיכולים לעזור לחברה לבצע את הפינוי ועוד. חשוב לבחון מה החברה יכולה לספק ועד כמה זה יכול לשרת אותנו.
לוח זמנים – החל מהשאלה מתי החברה תוכל להגיע אלינו לבצע את תהליך הפינוי, תוך כמה זמן משוער היא תוכל לסיים אותו, ותוך כמה זמן אנחנו נוכל לחזור ולהשתמש במבנה כפי שאנחנו רוצים.
כאמור, כל אחד מהפרמטרים הנ"ל, עלינו לבחון היטב, לפני שאנחנו בוחרים עם מי לעבוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה