שיווק ופרסום

בכמה הציע מייסד טוויטר למכור את הציוץ הראשון?

ג'ק דורסי הציע למכירה את הציוץ הראשון שלו שצוייץ לפני 15 שנים. עד כה הוצעו כ-700 דולרים עבור הציוץ. המכירה מתבצעת באמצעות הבלוקצ'יין של את'ריום. יחד עם זאת, גם לאחר שיימכר, הציוץ יישאר זמין לכל עד שדורסי או טוויטר יחליטו אחרת

מערכת ice | 
טוויטר וכסף (צילום freepik)
מייסד טוויטר, ג'ק דורסי, הידוע בנאמנותו למטבעות קריפטו וטכנולוגיית בלוקצ'יין, הודיע כי הוא מוציא למכירה את הציוץ הראשון שלו ברשת החברתית. השיטה בה ישתמש נקראת NFT - או non-fungible token - אסימון שלא ניתן לחליפין. למעשה מדובר בתעודת רכישה שבעליה רשום בבלוקצ'יין, דבר שמאפשר לעקוב אחר היסטוריית הבעלות של המוצר הווירטואלי שנמכר.
הציוץ שמוצע למכירה הוא: "just setting up my twttr" אותו צייץ דורסי לפני 15 שנים, כשטוויטר עלתה לאוויר. יש לציין שהציוץ זמין ציבורית גם בימים אלה בטוויטר. על פי הדיווח של אתר The Verge, דורסי מבצע את המכירה דרך פלטפורמה שנקראת Valuables שמשמשת למסחר של NFT. סכום ההצעה כבר הספיק לעלות לכ-700 אלף דולר מאז יום חמישי האחרון- אז עמדה הצעה על 80 אלף דולר.  
אסימון NFT מבוסס על הבלוקצ'יין של את'ריום, שמשמש גם משמש למסחר במטבעות את'ר. הרעיון העומד מאחוריו הוא לאפשר ליוצרים של תוכן דיגיטלי למכור את הבעלות עליו בצורה פומבית.  
בנוסף, יכול אסימון דיגיטלי זה גם לשמש כתעודת בעלות על פריטים פיזיים. הבעלות נרשמת בבלוקצ'יין שמשמש לרישום העסקה. לאחר שהזוכה במכירה הפומבית ישלם על הציוץ, הוא יהפוך לבעליו, אולם לא הציוץ יוכל עדיין להיות מוצג בטוויטר, כל עוד שדורסי או הרשת החברתית יחליטו לאפשר זאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה