שיווק ופרסום

שופטי הקינוח המושלם מגלים למה הם מבשלים עם מים מינרלים

שופטי התוכנית "הקינוח המושלם" - מיקי שמו, קרין גורן, אבי ביטון ואסטלה מושקוביץ' בלפר - משתתפים בקמפיין דיגיטל להשקת השפה החדשה של מותג המים מי עדן: "יש טעם למים"
מערכת ice | 
אבי ביטון ואסטלה מושקוביץ בלפר (צילום יחצ)
מותג המים המינרלים מי עדן משיק שפה תקשורתית חדשה המתמקדת בנושא הטעם, תחת הסלוגן "יש טעם למים". במסגרת השפה התקשורתית החדשה, המותג שואף להחדיר לתודעה את טעמם הייחודי של מי עדן, המבדל אותם מפתרונות של מים מסוננים ומותגי מים מינרליים אחרים.
כעת, מי עדן לוקחים את נושא הטעם צעד אחד קדימה ומשיקים קמפיין דיגיטל חדש בכיכובם של שופטי התוכנית הקינוח המושלם: מיקי שמו, קרין גורן, אבי ביטון ואסטלה מושקוביץ' בלפר.
 
במסגרת השת''פ, השופטים מעלים סטוריז בסימן מבחן הטעימה בתוכנית הקינוח המושלם. כחלק מהקמפיין השופטים יכינו מתכון בשילוב המים של מי עדן שיוסיפו לטעם של המתכון. בנוסף יסבירו על חשיבות הטעם של המים של המים בהכנת תבשילים ומתכונים שונים, ויראו איך הם משלבים את זה בהכנת מתכון טעים במיוחד.
יוני ארליך, סמנכ״ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת מי עדן: "בשפה התקשורתית החדשה אנו מנפצים סטיגמה של שנים שטוענת שאין טעם למים, כשאנחנו אומרים 'יש טעם למים והמים של מי עדן הכי טעימים. מים שמונפקים שברמת הגולן, אשר עוברים בין אבני הבזלת וסופחים את המינרלים החשובים לגופנו.
 
"אנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם מיקי שמו, קרין גורן, אבי ביטון ואסטלה מושקוביץ' בלפר שופטי התוכנית הקינוח המושלם. המהלך נוצר במטרה לייצר תוכן חדשני ויצרתי שישים על המפה את נושא הטעם וייצר בידול בין מים של מי עדן לאלו שאינם, והדגש על איך החיבור הזה יוצר להם מתכון יותר טוב ובפרט יותר טעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה