שיווק ופרסום

זאביק דרור מתרגש: מצטרף לתקציב של אל-על "חלום שמתגשם"

מערך התקשורת של אל-על מצרף אליו את משרד זאביק דרור, כחלק ממסע נרחב של מיתוג מחדש של החברה ובניית מערך האסטרטגיה מבית היוצר של הדוברת וראש אגף תקשורת עופרי אליהו רימוני 
מערכת ice |  1
זאביק דרור (צילום יח"צ)
דריסת רגל משמעותית בעולם התעופה והצרכנות הישראלי עבור משרד היח"צ והאסטרטגיה זאביק דרור, עם כניסת המשרד למערך התקשורת של חברת התעופה אל על, תחת מחלקת הדוברות בראשה עופרי אליהו-רימוני שמונתה בקיץ שנה שעברה לתפקיד ומצטרפים לשרף תקשורת.
לזאביק דרור ניסיון עם עולם התעופה, כאשר לפני שנתיים ליוו את אייר פראנס העולמית. קבוצת התעופה מהגדולות בעולם בחרה באיש היח"צ זאביק דרור שייצג אותה בישראל, שמסר אז על הבחירה: "להמשיך ולקבע את מעמדה של החברה כמובילה בתחום התעופה ברמת החדשנות והן ברמת השירות והפתרונות לקהל לקוחותיה. כמו כן לייצר חשיפה רחבה ולהעמיק את החשיפה לכל פעילויות הקבוצה".
 
עתה, כאמור, לאחר שני עשורים מאז שנפתח, מצטרף המשרד של זאביק דרור למערך התקשורת של אל-על רווי התקציב, וזאת כחלק ממהלך אסטרטגי נרחב שכבר הכריזו עליו בחברה עם שינוי המותג וחבירתה המחודשת של חברת התעופה למיינסטרים הישראלי. 

דוברת אל על  וראש מערך התקשורת עופרי אליהו רימוני. צילום: דוברות אל על
זאביק דרור כתב על כך: "רק רציתי לספר לכם משהו שאני מתרגש ממנו ברמות מטורפות.
חלום שחלמתי הרבה מאד שנים ועכשיו סוף סוף הוא מתגשם ואני לא נושם: עכשיו הכול מתחבר והיכולות של המשרד שלנו בשיא ואנחנו נרגשים בצורה מטורפת והולכים לתת את הלב והנשמה! תודה שאתם מאמינים בנו".
על ההצטרפות לאל-על: "שמחים להגיע הביתה ולהרגיש הכי בבית בעולם. כי משהו טוב קורה באל על ועכשיו אנחנו חלק מהטוב הזה. גאים להצטרף למערך התקשורתי של אל על לצד מחלקת הדוברות המעולה ושרף תקשורת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זאביק אימפריה. מספר 1 בתחום (ל"ת)
    מרדכי 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור