שיווק ופרסום

משרד היח"צ של לימור כרסנטי מתחדש בתקציבים חדשים: מי הצטרף?

משרד ההסברה והיח"צ של לימור כרסנטי שאמון על תקציבים מובילים במשק הישראלי, מקבל תקציבים חדשים, ביניהם בית הדייר, My Botanic, מסעדת Madafatna ומשרדים נוספים
מערכת ice | 
לימור כרסנטי (צילום יחצ)
משרד ההסברה והיח"צ של לימור כרסנטי האמון על תקציבים מובילים במשק הישראלי, מקבל כעת לידיו תקציבים חדשים: בית הדייר- חברה לניהול דיירים במתחמי התחדשות עירונית בניהולה של רותם טפירו, המלווה כיום למעלה מ-4,500 דיירים ביותר מ-30 מתחמי פינוי-בינוי הפרוסים ברחבי הארץ, בסופם ייבנו יותר מ-24,000 יח”ד חדשות.
לקוח נוסף הוא My Botanic- גידול, יבוא ושיווק צמחים ופרחים, הפעלת דוכני מכירה לצמחים ופרחים באיכות גבוהה, מכירה לפרטיים וסיטונאות , הצטרפו למחלקת הקולינריה:
מסעדת Madafatna- מסעדת שף ים תיכונית בדלית אל כרמל בבעלותם של סופיה וסלאם שחאדה, כמו כן Al Fares Sweets- בוטיק קינוחים בדלית אל כרמל המציע מבחר דליקטסים מהמטבח המזרחי, כגון בקלאוות, כנאפה, פטייר ועוד.
 
החברה לניהול מערכות הסברה ויחסי ציבור של לימור כרסנטי נושאת מעל שני עשורים של ותק בעולם התקשורת ויחסי הציבור ואמונה על תקציבים ממגוון תחומי הלייפסטייל, נדל"ן, בריאות, קולינריה, צרכנות ועוד. כזכור בחודש אוגוסט האחרון צירפה כרסנטי למשרד היח"צ שלה את רשת הסופרים קשת טעמים, לה 20 סניפים ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה