רכב

מותג הרכב החשמלי במהלך ענק: ישתף פעולה עם איחוד האמירויות

חברת הרכב הסינית "XPENG Motors", מכריזה על שיתוף הפעולה עם קבוצת הסוכנויות "Ali&Sons" מאיחוד האמירויות. אלכס טאנג, מנהל השווקים הבינלאומיים של חברת XPENG: "השאיפה שלנו היא להפוך לשחקן מוביל בתחום הרכב החשמלי החכם"
מערכת ice | 
שיתוף הפעולה בין החברות (צילום יח"צ)
XPENG Motors, חברת רכב חשמלי חכם סינית מובילה, מודיעה היום (חמישי) על השותפות האסטרטגית ארוכת הטווח האחרונה שלה עם קבוצת הסוכנויות "Ali&Sons" מאיחוד האמירויות.
במסגרת תוכנית ההתרחבות הבינלאומית של חברת הרכב החשמלי, ניתן להבחין ברשימה הולכת וגדלה של שותפים חדשים מהשווקים האסטרטגיים של XPENG שהצטרפו אליה בהבאת כלי הרכב החשמליים החכמים החדשים ביותר של המותג לצרכנים מקומיים. בין השותפים החדשים המופיעים ברשימה, ניתן להבחין בחברת "ראיה" של מדינת מצרים, קבוצת "SR" של אזרבייג'ן ועוד.
אסטרטגיית המסחר בשוק הגלובלי של "XPENG", עוסקת ביצירת שותפויות עם משווקים מקומיים כדי ליצור רשת הפצה, מכירות ושירות מהשורה הראשונה באזורים שונים. השותפויות יאפשרו לחברת הרכב המדוברת, להביא את כלי הרכב החשמליים החכמים האחרונים שלה לצרכנים מקומיים עם אולמות תצוגה ממותגים, תמיכה לאחר המכירה והדרכה מקיפה בכל שלב בתהליך הקנייה.
 



XPENG תציע את דגמי G6 SUV ו-G9 SUV באיחוד האמירויות החל מהרבעון השלישי של 2024. שני הדגמים החדשים, שפותחו עבור שווקים גלובליים, מבוססים על פלטפורמה חדשנית שמניחה את הבסיס לדגמי ייצור עתידיים תוך הפחתת עלויות הפיתוח והייצור.

אלכס טאנג, מנהל השווקים הבינלאומיים של חברת XPENG: "השאיפה שלנו היא להפוך לשחקן מוביל בתחום הרכב החשמלי החכם. אנו מחויבים לא רק לפיתוח מוצרים העונים על צרכי הלקוחות המקומיים, אלא גם להבאת טכנולוגיות מובילות ואיכות גבוהה ללקוחות גלובליים".

(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה