קריירה ולימודים

שקית ההפתעה ב-180,000 דולר: מה קיבלו המועמדים לאוסקר?

שקית ההפתעות השנה, מוערכת בכ-180,000 דולר, על פי מסמכים שנבדקו על ידי CNBC Make It. הוא מלא ביותר מ-50 מתנות, החל מקוביית רוביק של 15 דולר ועד הזמנה ליהנות משהייה של 50,000 דולר בבקתת סקי שוויצרית
מערכת ice | 
טקס האוסקר (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel Live)
רק ארבעה שחקנים יסיימו את טקס האוסקר ביום ראשון עם פסלון אוסקר ביד, אבל כל 20 המועמדים יזכו ליהנות מפרס בן שש ספרות, זו השנה ה-22 ברציפות, חברת השיווק Distinctive Assets מלוס אנג'לס מחלקת את שקיות המתנה העמוסות שלה "כולם מנצחים" לגברים ולנשים המוכרים בקטגוריות המובילות של טקס האוסקר
שקית ההפתעות השנה, מוערכת בכ-180,000 דולר, על פי מסמכים שנבדקו על ידי CNBC Make It. הוא מלא ביותר מ-50 מתנות, החל מקוביית רוביק של 15 דולר ועד הזמנה ליהנות משהייה של 50,000 דולר בבקתת סקי שוויצרית.
 
"רק לעתים רחוקות זה נכנס למזוודה בודדת. יש לנו חתיכת מזוודות אולימפיה שהיא התיק המתגלגל הגדול ביותר שהם מייצרים", אומר מייסד Distinctive Assets, לאש פארי, ל-Make It. "ואז זה בדרך כלל נשפך לתוך התיקים הידידותיים לסביבה האלה".
למרות ש-Distinctive Assets מנסים להעביר את התיקים באופן אישי בזמן שהכוכבים נמצאים בהוליווד, הם שלחו אותם בעבר. דמי המשלוח בלבד עבור חבילה בגודל ובמשקל זה יכול לעלות עד 850 דולר.
מה יש בתיק המתנה של 'כולם מנצחים' לשנת 2024? המתנה היקרה ביותר בתיק השנה היא שהייה של שלושה לילות ב-Chalet Zermatt Peak, הזוכה המכהנת ב"בקתת הסקי הטובה ביותר" מפרסי הסקי העולמיים. למועמדים שיממשו את ההזמנה של 50,000$ יהיה שימוש פרטי בבקתה כולה לעצמם ולעד תשעה אורחים.
הבקתה בת שש קומות מתהדרת בחלונות מהרצפה עד התקרה עם נוף של מטרהורן, ספא, מטפל בעיסוי וגג מצפה שמימי. האורחים יאכלו בארוחות ערב מרובות מנות שהוכנו על ידי שף גורמה, יקבלו גישה למרתף יינות מצויד במלואו, כמו גם למכונית עם נהג זמין 24 שעות ביממה.
הנמענים יקבלו גם הזמנה לשהות של שבעה ימים בספא Golden Door של דרום קליפורניה. פינוק הבריאות מוערך ב-24,000 דולר ומציע עיסויים יומיים, ארוחות מחווה לשולחן, מסלולי הליכה פרטיים ושיעורי מיינדפולנס ובריאות. אבל יש יותר מסתם הזמנות לריטריטים יוקרתיים בתיק Everybody Wins. אלו הם רק כמה מתוך עשרות הפריטים הכלולים בתיק כולם מנצחים:
גריל Schwank נייד מסוגל להתחמם עד 1500 מעלות. הגריל, הכולל מבערים עיליים המשתמשים בטכנולוגיית אינפרא אדום, נמכר במחיר של 1,350 דולר. תיק בשווי 335 דולר "בעבודת יד של אומנים אמן" מאלבוק הקנדית. מכשיר לטיפול בשינה באור אדום מבית Helight הכולל "פרוטוקול מהונדס מדעית, פטנט של 28 דקות, המשקף את המחזור הטבעי של האור בסופו של יום." כל מכשיר בגודל פאק הוקי נמכר במחיר של 139 דולר.
המועמדים לאוסקר יקבלו מופע חי של 25,000 דולר מהמנטליסט קארל כריסטמן אשר "משלבת קסם, קריאת מחשבות, היפנוזה וקומדיה". קוביית רוביק ליום השנה ה-50 בנושא רטרו, הכוללת את הלוגו ואת ערכת הצבעים המקורית של הפאזל. זה נמכר ב-15 דולר. סט מתנה יוקרתי של חמישה חלקים מבית טיפוח העור Miage בשווי של 515$. טיפול מיקרו ב-10,000 דולר מבית Cynosure "נועד להדק ולהחיות" את העור ו"למזער את סימני ההזדקנות הנפוצים או להפחית כתמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה