קריירה ולימודים

שדרוג שכר ובונוסים שמנים: אלו העובדים שירוויחו בגדול

נחתם הסכם קיבוצי באדמה מכתשים: כ-300 עובדי ועובדות החברה ייהנו מהסכם המשפר את תנאי העסקתם וביטחונם התעסוקתי ומעניק להם שדרוג בתקציב הרווחה, בונוסים, ימי גיבוש ועוד
מערכת ice | 
שכר (צילום shutterstock)
ההסתדרות במרחב נגב, הנהלת חברת אדמה מכתשים בע"מ וועד העובדים חתמו אמש (שני), על הסכם קיבוצי מיוחד. ההסכם שחל על כ-300 עובדי החברה, ותוקפו עד סוף שנת 2025, משפר את תנאי העסקתם וביטחונם התעסוקתי של העובדים.   
הצדדים הסכימו כי תקציב הרווחה יוגדל בצורה משמעותית, יתוקצבו ימי גיבוש מחלקתיים, יקוצר פרק הזמן בין הדרגות, יינתנו בונוסים על בסיס הערכה שנתית; עוד הוסכם כי, העסקת עובדים חדשים לתפקידי ייצור, אחזקה ומחסנים תתאפשר בהעסקה בהסכם קיבוצי בלבד ועובדי דור ב' יעברו לשיטת שכר לפי דרגות. אדמה מכתשים, שעוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק חומרים להגנת הצומח, הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום ההגנה על גידולים ויבולים.  
 
יו"ר מרחב נגב בהסתדרות, נורברט בוקובזה: "אני שמח ושבע רצון שהבשורה על חתימת ההסכם הגיעה לעובדים רגע לפני הפסח, בשורה המבטיחה את רווחתם ועתידם הכלכלי. מבקש להודות לוועד העובדים הנהדר בראשות שלומי בר, ולמזכיר האיגוד במרחב שלום פרטוק, אשר ליווה את ההסכם במקצועיות ובמסירות". 
יו"ר ועד העובדים שלומי בר: "זהו יום חג לעובדים. חתמנו על הסכם מצוין, אשר עמלנו עליו יחד עם ההסתדרות והנהלת המפעל כבר זמן רב. אני שמח שעובדי המפעל ישובו אל בתיהם עם בשורה משמחת שכזאת. תודה להנהלת המפעל על הגמישות, ולנציגי ההסתדרות, נורברט בוקובזה ושלום פרטוק, על הליווי, הייעוץ והתמיכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה