כסף וצרכנות

דואר ישראל לקראת מהפך: זה המהלך שיקצר את התורים

החברה שנמצאת בתהליך הפרטה ולקראת מכירה לידיים פרטיות, חתמה על עסקה להטמעת מערכות ייעול במטרה להקל על הפקידים להעניק שירות מהיר ללקוחות הדואר
שירה יום טוב | 
דואר ישראל (צילום Magma Images, דוברות דואר ישראל)
חברת דואר ישראל חתמה על עסקה עם חברת סיילספורס, שמטרתה שיפור השירות ללקוח על ידי קיצור זמני המתנה ומתן שירות מותאם אישית. הפרויקט, שמבוצע בשיתוף חברת AllCloud, נועד לחבר בין ממשקי השירות בדיגיטל, במוקד הטלפוני ובסניפי הדואר, ליצירת פלטפורמה כוללת ויעילה. פתרונות אלה צפויים להכניס לדואר שירות פרסונלי וחכם, המבוסס בינה מלאכותית גנרטיבית.
 
הפתרונות של סיילספורס יביאו לכך שהמידע והפרטים של הלקוחות יאוחדו תחת מערכת אחת ויתאפשר תיעוד של כל נקודות מגע שלו עם הדואר, מה שיאפשר הפקת תובנות בזמן אמת וכך נציג השירות יוכל להציע פתרונות והצעות מותאמות אישית ללקוח על פי הצרכים שלו. 
 
המהלך יאפשר שיפור יעילות יאפשר לנציג שירות לתת מענה יותר ממוקד ויעיל ללקוח, וכך לטפל ביותר לקוחות בזמן משמרת. כמו כן צפויה הגדלת רווחי החברה על ידי הצעות פרואקטיביות של מוצרים שונים המתאימים ללקוח על פי המידע והנתונים שלו. 
 
דואר ישראל, הנמצא בתהליך הפרטה לקראת מכירה למשקיע פרטי בחודשים הקרובים, מתמקדת בשנה האחרונה בהשקעות משמעותיות לשדרוג השירות ולביסוס תשתית להטמעת טכנולוגיות עתידות. במסגרת הפרויקט האסטרטגי, הדואר יטמיע מספר פתרונות דיגיטליים מתקדמים, כאשר הטמעת הפתרונות כבר החלה ותימשך כחצי שנה.
 
אלי גליצקי, סמנכ"ל מערכות מידע בדואר ישראל: "בשנים האחרונות הטמענו בהצלחה מגוון פתרונות על גבי תשתית סיילספורס לתהליכי התפעול מול הלקוחות העסקיים, ויצרנו ערך אמיתי ללקוחות ולדואר. הפרויקט החדש אליו יצאנו עתה בשיתוף סיילספורס ואולקלאוד הוא קפיצת מדרגה אמיתית, שתשדרג את היכולות הללו ותרחיב אותן גם למערך השירות ללקוחות הפרטיים, תוך הטמעת כלים טכנולוגיים מתקדמים ליצירת חוויית לקוח חדשנית". 
 
רונית רובין, נשיאת אולקלאוד EMEA: "חברת אולקלאוד גאה ומודה על האמון שניתן בה על ידי דואר ישראל ובחירתו להטמיע פתרונות סיילספורס חדשניים עם יכולות AI מתקדמות, באמצעות צוות המומחים של אולקלאוד. בחירה זו תאפשר לדואר ישראל לעשות קפיצת מדרגה משמעותית, להציע ללקוחותיו חווית שירות ייחודית פרסונלית ותקנה מבט לקוח של 360 מעלות לאורך כל שלבי המסע. אנו בטוחים כי פרויקט זה ושיתוף הפעולה של אולקלאוד עם סיילספורס ועם דואר ישראל יביא להצלחת דואר ישראל בעידן בו הלקוח במרכז. הצוות המקצועי של אולקלאוד נרגש לקחת חלק משמעותי במסע האסטרטגי הזה." 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה