השוק

טמפו נכנסה למרוץ לרכישת דואר ישראל: האישור הרשמי התקבל

חברת המשקאות שהגישה הצעה מפתיעה באיחור כדי להצטרף למכרז, קיבלה כעת את האישור המיוחל מרשות החברות להשתתף. עוד בין המתחרות: קרן אייפקס, קרן פורטיסימו, תאגיד התחבורה דן, דלק ואפריקה ישראל
מערכת ice | 
דואר ישראל, טמפו (צילום shutterstock, מתוך אתר טמפו)
על אף שהמועד האחרון להגשת הצעות במכרז להפרטת הדואר חלף, היום [שלישי] זה רשמי שלתשעת המתמודדים הקיימים, מצטרפת חברת המשקאות טמפו - שהגישה הצעה מפתיעה באיחור כדי להצטרף למכרז וכעת קיבלה את האישור המיוחל מרשות החברות להשתתף.
בהנהלת הדואר החלו ממש בשבועיים האחרונים בשלב הרוד-שואו למשקיעים ומי שמשמש ממלא מקום מנהל רשות החברות, ינקי קוינט הודיע כי הוא מקצר את לוחות הזמנים מכרז ההפרטה: "הממשלה והשרים האחראיים על החברה מחויבים לתהליך ההפרטה. בכוונת רשות החברות לעשות הכל כדי שהצעות המחיר יוגשו עד סוף חודש אפריל".
 
טמפו שאמונה על מותגים מוכרים כמו פפסי ונסטי, ובירות כמו גולדסטאר והייניקן, שאין לה כל קשר לעולם הדואר, מעוניינת להפוך לחברת החזקות שתתרחב למגוון תחומים. כעת היא הפקידה דמי רצינות של 3 מיליון שקל כמו כל המתמודדות.
.
עד כה רשות החברות אישרה את המועמדות של קרן אייפקס, קרן פורטיסימו, תאגיד התחבורה דן, אפריקה ישראל, דלק ישראל, מילגם של משפחת וייל יחד עם הפניקס, ניאופרם של משפחת פורר, יעקב אנגל, אמיליה פיתוח יחד עם אוברסיז קומרס. מהלך השנה תוכרז הזוכה שתשתלט על דואר ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה