כסף וצרכנות

רמי לוי בשיתוף פעולה מרגש: זה המוצר שיחלק בסניפים

רשת המזון רמי לוי תיקח חלק משמעותי בפעילות הפצת נרות הזיכרון של עמותת שם ונר שפועלת להנצחת זיכרון הנספים בשואה. במהלך יום השואה יחולקו במסגרת שיתוף הפעולה נרות זיכרון ללקוחות הסניפים
שירה יום טוב | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
רשת המזון רמי לוי תחלק ללא עלות לקהל לקוחותיהם את נרות הזיכרון האישיים של עמותת "שם ונר" הנושאים את שמות הנספים, זאת במטרה להנציח את זכרם. הרשתות מזמינות את הציבור לבוא, לקחת את הנר ולהדליק בבית לזכר הנספים, בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה.
במסגרת שיתוף פעולה בין רשת המזון ועמותת "שם ונר", הפועלת להנצחת זיכרון הנספים בשואה, בערב יום השואה הקרוב שיחול ב-5 במאי 2024, הרשת תחלק מאות נרות זיכרון ללא תשלום ללקוחותיהם בעשרות סניפים בכל רחבי הארץ.

על כל נר נשמה תווית הנושאת את תמצית פרטיו האישיים של אדם אשר נספה בשואה, וכן קוד QR המפנה לאתר אינטרנט שבו אפשר לקרוא מידע על אותו אדם. עד כה אספה העמותה מעל -400 אלף שמות וסיפורים וישנם עוד מיליונים שסיפורם טרם סופר.
 
מנכ"לית עמותת "שם ונר", רוחה וקנין-שער: "אנו מודים לרשת רמי לוי שבחרה לתמוך ולתרום לחיזוק המסורת המבורכת של הדלקת נרות נשמה אישיים ועל הרחבת המפעל ההיסטורי החשוב הזה. השנה, בעקבות אירועי השבעה באוקטובר, ישנה משמעות רבה לזיכרון – גם לזיכרון השואה וגם לזיכרון הטרגדיה שעברה עלינו בחודשים האחרונים. מידי שנה מאות אלפי נרות שם ונר נדלקים על ידי הציבור הרחב, מוסדות חינוך, גופים ציבוריים וחברות פרטיות לקראת יום השואה, אנו שואפים שכל אחד מששת מיליון הנספים בשואה יזכה שמישהו ידליק עבורו נר נשמה אישי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה