כסף וצרכנות

בעקבות הוראות הבידוד: משרד התחבורה בבשורה לשבים מסיני

בעקבות הנחיות הבידוד החדשות שלא מאפשרות נסיה בתחבורה הציבורית, השבים מסיני שתכננו להשתמש בתחבורה ציבורית לחזרה למקום מגוריהם נשארו ללא אפשרות תנועה, זה הפיתרון של שרת התחבורה
מערכת ice | 
אוטובוסים אילוסטרציה (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ מרב מיכאלי הנחתה הבוקר (שלישי) לחברת אגד להפעיל קווי שירות ייעודיים לטובת השבים מסיני, שיסיעו אותם ממסוף טאבה למרכזי הערים ברחבי הארץ.
היוזמה מגיעה לאור הנחיות הבידוד החדשות לפיהן הישראלים החוזרים מחו"ל אינם רשאים לנסוע בתחבורה הציבורית או לעלות על טיסה פנים ארצית מאילת לנתב"ג. ממרכזי הערים יוכלו הנוסעים להגיע למקום בידודם באמצעות מוניות ספיישל או איסוף ברכב פרטי.
החל מהבוקר ועד יום שני הבא (6/12) יופעלו שלושה קווים ייעודיים ממעבר טאבה לחיפה, ירושלים, תל אביב ובאר שבע. לחיפה ולירושלים יופעלו בימי חול 2 נסיעות יומיות, ולתל אביב יופעלו 7 נסיעות יומיות.
הנסיעה בקווים אלה הינה בתשלום וכמו בתחבורה הציבורית, הנוסעים באוטובוסים מחוייבים בעטיית מסכה לאורך כל הנסיעה. האוטובוסים יעצרו להתרעננות בשטחים פתוחים ולא בתחנות דלק כמובנסיעות הציבוריות הרגילות. כמו כן יעדם הסופי של ההיסעים במרכזי הערים, לא יהיה בתחנות מרכזיות המשמשות את האוטובוסים בתחבורה הציבורית.
 
הנוסעים נדרשים להיערך להשלמת הנסיעה לביתם באופן עצמאי באמצעות איסוף ברכב פרטי או מונית. נוסעים שימצאו מפרים בידוד ומשתמשים בתחבורה הציבורית בדרכם הביתה יקנסו במבצעי אכיפה של משטרת ישראל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה