כסף וצרכנות

עידן אלתרמן בחשיפה מביכה: זה ההחזר ההזוי שקיבל ממס הכנסה

הקומיקאי הציג לעוקביו ברשתות החברתיות כי קיבל החזר מס בגובה שקל בלבד מרשות המסים וכתב על כך: "אני מבטיח לכם שאני לא אתן לסכום הזה לשנות אותי"

מערכת ice |  3
עידן אלתרמן (צילום מתוך האינסטגרם)
אז כמה באמת מקבלים אמנים בעבור החזר מס מרשות המסים? כנראה שלא מה שקיבל עידן אלתרמן. הקומיקאי הציג ל-132 אלף עוקביו לראווה את החזר המס הדי מצחיק שקיבל ב-9 ביוני ושלח עקיצה קטנה. 
הקומיקאי סיפר לכל מי שמתעניין בחייו בפייסבוק, כי קיבל החזר מס בגובה שקל אחד בלבד מרשות המסים וכתב על כך: "אני מבטיח לכם שאני לא אתן לסכום הזה לשנות אותי", התגובות היו בהתאם.
לאחר שאחד מהם כתב לו: "אם אתה צריך חברת אבטחה לאבטח את כל הסכום הזה צור איתי קשר בפרטי", אלתרמן השיב: "תודה אלעד על הצעתך הנדיבה אבל הודיעו לי ממס הכנסה שיעבירו לי את הסכום במשאית של ברינקס, וכידוע יש להם מאבטחים טובים".
רק לאחרונה בראיון לפודקאסט של יובל אברמוביץ', התארח כוכב הילדים יובל המבולבל וסיפר על האירוע שהצליח לסבך אותו כלכלית בחוב של מיליונים למס הכנסה ומי עומד מאחורי הנפילה שגרמה לו שנים לשלם סכומי עתק עד סילוק החוב. נציין כי החובות למס הכנסה, אינם קשורים לחובות העתק שצבר בעקבות התנהלות פזרנית והתמכרות לסמים בפרשה שעוררה סערה לפני כחמש שנים.
בראיון נשאל יובל המבולבל: "סעיף נוסף שהפתיע אותי 'לסיים את החוב למס הכנסה'. איזה חוב יש לך למס הכנסה?", כוכב הילדים השיב: "יש לי חוב של 3 מיליון שקל למס הכנסה, זה בעקבות ניהול כושל שהיה לי גם בעבר".
 
עוד הוא חשף: "לקחתי מישהי שעבדה אצלי בחברה והסתבר שהיא הייתה נוכלת כזאת, כל מיני צ'קים שלקחו לי ודיבידנדים, לא משנה, אני שם על עצמי את כל האחריות, אני משכתי את הדיבידנדים".
 
@yuval.abramovitz הזמנתי את יובל המבולבל (יובל שם טוב) לשיחה צפופה על רשימת החלומות שלו. כל סעיף וסעיף מהרשימה שלו הפתיע וריגש אותי. חפשו את הפרק המלא בספוטיפיי ויוטיוב #יובלהמבולבלים #יובלאברמוביץ #כסף🤑 #חלומות #פודקסטבעברית #ילדים #המעבדהלהגשמתחלומות #תרבותטוק #וורקטוק #יובלשםטוב@אודיותר - הפודקאסטים של ישראל ♬ Money, Money, Money - Black Abba
זימנו אותי למס הכנסה ואמרו לי שאני חייב 3 מיליון שקל בגלל דיבינדים שמשכתי, ואני עכשיו כל חודש משלם להם סכום מאוד מאוד גבוה ועוד חצי שנה זה מסתיים. זה ישב עליי כמו משקולת, אבל אני עומד בזה. קיבלתי בנאדם שהיום הוא עובד אצלי בחברה, אבל עוד חצי שאני מסיים את זה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צריך לקנוס אותך בכל בוקר על החמצן שאתה מבזבז (ל"ת)
    ניר 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    איזה דפוקייייייים
    רון 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזהדפוקייייייפ
    סגור
  • 1.
    מצחיק
    אורחת 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על הדיו והנייר.....כמה גזל יש במדינה הזו....אנשים עובדים קשה ואלה לוקחים חינם הלוואי שלפחות הייתי יכולה לקבוע למי לתת את המס שלוקחים ממני...רוצה עוד בתי כנסת עוד כוללים עוד מדרשיות....לקחו לי כמעט 50% מס ויש עוד אנשים שמעיזים להגיד שחרדים לא משלמים מס...אפילו הפקידה במס הכנסה היתה בשוק כשראתה את הניירת...לצערי יש במדינה הטוענים שאנחנו לא משלמים מס...ועובדים קשה מאוד בשביל כל שקל...
    סגור