תוכן שיווקי

ליעד פרקש

תוכן מקודם |
כתיבת מומחים (צילום shutterstock)
הילדים שלנו הם הדבר היקר לנו ביותר, אלו שאנו עושים בשבילם הכול. כל שנה שעוברת אנו מודים שהם בריאים ושלמים ושמחים שהם גדלים ומתפתחים, ותמיד לקראת יום ההולדת אנו כהורים מתחבטים עם עצמינו איזה יום הולדת נעשה להם, איך נגרום להם להרגיש מיוחדים ואיך נגרום להם להרגיש טוב חברתית. יש אין ספור אטרקציות שניתן להכניס בימי הולדת - מפעילים שונים, קוסמים, פעילויות מגוונות ומה לא, אבל האמת היא שהכול כבר נעשה, הכול כבר מוכר ואנו כהורים נרצה משהו אחר, משהו מיוחד שיגרום למשתתפים בחגיגת יום ההולדת ליהנות. אם אתם מתלבטים איך אתם רוצים שיום ההולדת של הילד שלכם ייראה, וחושבים איך לעשות את הילד או הילדה מאושרים ומחפשים משהו מקורי, משהו מרענן ולא פחות חשוב מכך משהו חינוכי ומאתגר, יום הולדת בסגנון הישרדות של ליעד פרקש יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. עשרות ההורים שבחרו בליעד כמפעילה של יום ההולדת של הילד שלהם, החיוך המאושר על פניהם של ילדי יום ההולדת, התכונה וההתרגשות אצל הילדים שמשתתפים בחוויה אומרים את הכול – יום הולדת הישרדות של ליעד פרקש הוא יום ההולדת המיוחד ביותר שאתם יכולים לתת לילד שלכם!
מי לא מכיר את הישרדות?
היום, הילדים שלנו חשופים למה שקורה בטלוויזיה, ורואים גם הם תוכניות ריאליטי שונות. התוכניות הללו משפיעות על הילדים ולנו ההורים נשאר רק לנתב את התוכניות הללו למקום חיובי עבורם, מקום בו הם יוכלו לחקות את הדמויות המוערצות עליהם אך לעשות טוב תוך כדי, וללמוד איך לעשות טוב לסביבתם. התוכנית הישרדות היא תוכנית בה יש שתי קבוצות של משתתפים, שמקבלות משימות שונות ואתגרים שונים לעשייה ולפיצוח, מה שדורש אינטרקציה עם שאר חברי הקבוצה, רצון עז להצליח ומוטיבציה גבוהה. יום הולדת בסגנון הישרדות בניהולה של ליעד פרקש, אחת המשתתפות בתוכנית, תגרום לילדים שלכם קודם כל ליהנות מאתגרים מעניינים שדורשים מחשבה ודורשים מאמץ פיזי, מה שאומר שהם יצטרכו להפעיל את הראש שלהם ואת הגוף שלהם, ולעמוד באתגרים השונים.
מי היא ליעד פרקש?
ליעד פרקש היא בוגרת העונה השלישית "הישרדות הפיליפינים", משתתפת תוכנית הריאליטי המוצלחת ואחת הבולטות בה במהלך השנים. ליעד זכורה אצל הצופים בעיקר ככזו שמצליחה לעמוד באתגרים משמעותיים, ועושה את הדברים בצורה מחושבת ונכונה. ליעד הקימה את "ליעד הפקות" בשנת 2009, ומאז היא לא מפסיקה לקבל הזמנות, בעיקר להפעלות ימי הולדת ואירועי סוף שנה לילדים, ובעיקר דרך לקוחות מרוצים שהזמינו את האטרקציה אותה היא מציעה והיו מרוצים מאוד.
צוות מנצח
יום הולדת הישרדות, הוא חוויה שמלווה על ידי צוות מנצח, צוות שעושה הכול בשביל החוויה של הילדים, צוות שחושב על כל פרט קטן כגדול להצלחת האירוע. הצוות מפעיל מתקנים שונים כדוגמת "השור הזועם", מתקנים מתנפחים ואחרים, מתקנים שעומדים כולם בתקן הבטיחות הישראלי. צוות "ליעד פרקש" הפקות דואג גם לכל מה שמסביב בהתאם לבקשת הלקוח, מה שאומר צילום מקצועי בווידאו וסטילס, מזון וכל השאר.
תנו לילד שלכם את הטוב ביותר...
אם אתם מתלבטים איך לחגוג את יום ההולדת של הילד שלכם, איך לגרום לו להיות מאושר ואיך לעשות את זה בדרך הטובה ביותר, יום הולדת בסגנון הישרדות הוא יום ההולדת הטוב ביותר עבורם. תפאורה מיוחדת, חלוקה לשבטים, פרסים, אתגרים מחשבתיים ופיזיים, הנחייה מקצועית ומה לא... הם אלו שיהפכו את יום ההולדת של הילד שלכם ליום הולדת לא שגרתי.
פנו אלינו בהקדם ונשמח לתת לכם מידע נוסף!
תגיות יום הולדת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה