תוכן שיווקי

עולם הפרסום עובר לשליטת הלקוח: כעת גם בתחום ההובלות

תוכן מקודם |
movers (צילום יח"צ)

תחום הפרסום עבר אבולוציה משמעותית בשני העשורים האחרונים. מפרסום כללי, המותאם למכנה משותף של מרבית הלקוחות, עובר המפרסם למודל מבוסס לקוח – עד לרמת המיקרו. אם בעבר חברות פרסמו שרות כללי, היום השרות הוא מקומי ומותאם אישית לאופי הלקוח ולסוג השרות שהוא צורך.

 

אתר חדש מצא מענה למצוקה אמיתית בתחום הפרסום של חברות הובלה. פרסום כללי לכל האזורים כבר אינו עובד, ולעתים קמפיינים הכוללים התמקדות במעברים של דירות או בתים גדולים, מוצר בודד או משרד – מגיעים לקהל יעד בלתי ממוקד והולכים לאיבוד.

 

פרסום ממוקד מבוסס לקוח

 

אתר חדש נותן מענה לצורכי הפרסום הממוקד של חברות ההובלה השונות בצורת פניה אישית לכל לקוח הדורש הובלה. הפרסום מתבצע בהתאם לפרמטרים כמו נקודת המוצא והיעד, כמות החפצים ומועד ההובלה. האתר מאפשר בניית מכרז אישי בין החברות, כאשר הלקוח מוצא באמצעותו את מבוקשו במהירות. כך כל לקוח מקושר למספר מובילים מומלצים באתר GetMoving וחברות ההובלה זוכות לפרסום ממוקד בנקודת הזמן הקריטית שבה הלקוחות זקוקים להובלה.

 

מובילים מקצועיים בלבד

 

יתרון נוסף בפלטפורמה הייחודית שפיתחו יזמי "גט מובינג" הוא היכולת לקשר בין לקוחות המעוניינים בשירות איכותי לבין נותני שירותים מקצועיים בלבד בתחום ההובלה, המעסיקים מובילים בצורה חוקית וכוללים את כל הביטוחים הנדרשים הן לשלום העובד והן לשלום הריהוט המועבר. עוד יתרון שממנו נהנים הלקוחות המזמינים הובלה הוא מחיר מוסכם מראש, שאינו משתנה ביום ההובלה. כך, הן נותן השירות והן הלקוחות העוברים דירה מתאמים ציפיות, כאשר האתר, כצד שלישי, מתווך ומתעד את מהות ההובלה.

 

מי עומד מאחורי האתר?

 

האתר הוא פרי עבודה משותפת של שלושה שותפים – מגל מולנר, לירן פלד ושרון דודיאן, שלושה תושבי רמת גן שהחליטו לשנות את פני עולם ההובלות, להפוך אותו לשקוף ולאמין יותר ולפנות את הזמן של המשפחות העוברות דירה לאריזה ולתכנון החיים החדשים בבית שאליו הם עוברים.

 

ומי משלם?

 

השירות המיוחד ניתן ללקוחות האתר ללא תשלום, כאשר חברות ההובלה משלמות בעבור המנוי החודשי לשירות. למעשה, שירות זה דומה לשאר אתרי השוואת המחירים, שבהם הלקוחות יכולים להיחשף גם לנותני שירותים שלא הכירו באופן אישי מחברים ולהשוות בצורה ברורה בין השירותים השונים המוצעים להם מכל חברה.

 

לסיכום, כפי שציינו לעיל, עולם הפרסום משתנה והופך להיות ממוקד לקוח, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות לפילוח מדויק של קהל הלקוחות הפוטנציאלי ולפרסום ממוקד שרות בנקודת הזמן שבה הלקוח צורך אותו. כעת, דמיינו כי היה ניתן להשתמש גם בשירותים משלימים נוספים להובלה, כמו ניקיון ואריזה. יוצרי האתר חשבו גם על כך, וכעת ניתן להשוות מחירי שירותים נוספים מעבר להובלה עצמה. 

תגיות לקוחות | פרסום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה