תוכן שיווקי

מדוע וילה ולא בית מלון?

תוכן מקודם |
VILLA (צילום יח"צ)
מועד החופשה סוף סוף קרב ובא, ואתם משתוקקים לבלות את ימיכם בצפון, מקום המפלט המושלם לנופש אטרקטיבי וחלומי. אתם יושבים בעבודה וחולמים בהקיץ על הרגע שבו תשכשכו את רגליכם על שפת הבריכה, תשתו משקה קר ותוסס על מיטת השיזוף או תבהו בנוף פסטורלי מהמם ומפליא ביופיו. רגע לפני שאתם ממהרים לסגור עוד נופש שגרתי בבית מלון, כדאי שתעצרו ותחשבו שנית. וילות בצפון למשפחות הן טרנד חדש שכובש בהדרגה את סצנת הנופש הודות לתנאי יוקרה, פאר ונוחות.
וילות בצפון למשפחות – למה זה כדאי?
לא קל לסקור בקצרה את היתרונות הרבים של וילות בצפון למשפחות כאפשרות נופש. וילות בצפון מהוות חבילות נופש מושלמת שבה כל התנאים כלולים:
  • פרטיות היא שם המשחק – חופשה בדרך כלל מקושרת אצלנו להתבודדות והתרחקות משגרת חיינו ומאנשים, לצורך גיבוש משפחתי עם בני משפחתנו היקרים והאהובים. וילה מהווה מעין 'חממה' מפוארת ויוקרתית שבה אתם לא נאלצים לפגוש באנשים שיסיחו את דעתכם או יטרידו את שלוותכם. לכן, בניגוד לבית מלון, וילה מאפשרת לכם חופש מנותק אמתי. לא תצטרכו לחלוק את הבריכה עם זאטוטים, ילדים ומבוגרים אחרים, כי היא שכורה לכם בלבד לאורך כל ימי החופשה.
  • אבזור יוקרתי ומפואר – וילות בצפון מאובזרות בכל טוב כדי שהחופשה שלכם תהיה מושלמת. מטבח מאובזר שיבטיח שלא תגוועו ברעב או תיאלצו לבזבז עלויות נוספות על מסעדות בחוץ, חדרים מפנקים ומרווחים שיענו על ציפיותיכם להתפנק בשינה מלטפת וחלומית, סלון מפואר ומרווח שבו תוכלו לבלות זמן איכות משפחתי.
  • בריכה וג'קוזי – פניני הנופש של הוילה הן כמובן בריכת השחייה המפוארת והג'קוזי המפנק. בקיץ, הבריכה הצוננת בדרך כלל מרעננת את הנופשים ומרגיעה את החום הכבד ובחורף, הבריכה היא מחוממת וכיף להתחמם בקרבה. הג'קוזי יאפשר להורים ליהנות מזמן איכות לבדם או זמן איכות משפחתי יחד עם הקטנטנים.
  • משפחות מרובות נפשות – לקראת החגים ועונות הקיץ, בתי המלון נמצאים בתפוסה מלאה וקשה מאוד לסגור נופשים. המשימה הופכת לקשה כפליים אם המשפחה שלכם היא גדולה או אם אתם רוצים לצאת לנופש עם המשפחה המורחבת. כך תוכלו להימנע מלהתפשר על בית מלון ברגע האחרון, או להתפזר בין כמה בתי מלון שבהם נמצאו מספר חדרים פנויים. הוילה תכיל את כל בני המשפחה וסביר להניח שזה ייצא רווחי משום שמחיר הוילה יתחלק בין כל בני המשפחה הבוגרים.
נופש כשר – וילות בצפון למשפחות שומרות מסורת
משפחות שומרות מסורת מהציבור הדתי או החרדי לא חייבות להתפשר על נופש באחד מבתי המלון המותאמים בלבד. כיום, וילות בצפון למשפחות מותאמות לציבור הדתי ועונות על כל צרכיהם. וילות מותאמות יכללו בדרך כלל פלטות חימום, מטבח מוכשר, ארוחות בוקר כשרות וטעימות בתיאום מראש ובית כנסת בקרבת מקום. כך תוכלו ליהנות מנופש מפנק מבלי להתפשר על הערכים שלכם.
אטרקציות לכל המשפחה בצפון
בקרבת וילות בצפון למשפחות, אפשר למצוא מגוון אטרקציות כיפיות וחווייתיות שיעשירו את הנופש ואפילו יעניקו לו ערך מוסף: פינות חי – בילוי נפלא לכל המשפחה. כמה כיף לעבור בין כל החיות, ללטף אותן, אולי אפילו להאכיל אותן באישור המדריכים, וליהנות מהצצה קסומה לעולמן החייתי. לחיות השפעה אדירה ותרומה נהדרת לעולמם של בני האדם, לכן לא בכדי נוצר ענף טיפולי שלם של תרפיה באמצעות בעלי חיים. חוויה מהנה בעלת ערך מוסף חשוב שתיצור חיבור רגשי בין הילדים לחיות. אטרקציות נוספות הן מסלולי טיול – הצפון הקסום עשיר במסלולי טיול הרריים, מימיים ומסלולי טיול שחוצים יערות עבותים ומסתוריים. הולכי הרגל ימצאו מסלולים מסודרים ואילו חובבי האדרנלין יוכלו לבחור במגוון מסלולים אתגריים לנסיעה בטרקטורונים או בג'יפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה