תוכן שיווקי

סאמר סקול - בחופש הגדול הקרוב ילדכם גם יבלה וגם ילמד

תוכן מקודם |
SUMMER (צילום Ardmore language school)
כשהחופש הגדול מתקרב, מגיע הזמן להתחיל לתכנן תוכניות עבור הילדים. היום יותר מתמיד, קל מדי עבורם לבלות חודשיים שלמים בבהייה במסכים, ולכן הורים רבים מחפשים הזדמנויות להעסיק את ילדיהם, ובמיוחד את אלה בני העשרה, בצורה שתמצא חן בעיניהם ותעשיר את עולמם בו זמנית.
סאמר סקול הוא פתרון יוצא מן הכלל לבעיה הזו, שכן הוא משלב בין לימוד של מיומנויות שפה החיוניות בעולמות הלימודים והעבודה של היום לבין חוויה בלתי נשכחת, המלאה בהזדמנויות לפתח קשרים וכישורים חברתיים חשובים.
לפני הכל, השאלה המתבקשת היא –
מה זה בעצם סאמר סקול?
הביטוי "סאמר סקול" מתייחס למחנה קיץ, שמעבר לפעילויות פנאי חווייתיות ומהנות נועד לתפקד כבית ספר לכל דבר בו לומדים התלמידים את השפה האנגלית. סאמר סקול מתקיים במהלך תקופת החופש הגדול, חודשים יולי ואוגוסט, כאשר כל מחזור נמשך בדרך כלל בין שבועיים לשלושה שבועות.
במקור, המיקום של הסאמר סקול היה בחו"ל בלבד, וספציפית בארצות דוברות אנגלית כמו ארה"ב ואנגליה; אך בשל הביקוש הגובר והולך, מדינות רבות אחרות במערב ובמזרח אירופה ואפילו ישראל מציעות כיום את חויית הסאמר סקול במחירים נמוכים יותר מאשר במדינות אלו ובליווי של צוות מקצועי ודובר השפה באופן שוטף.  
מה עושים בסאמר סקול?
כאמור, המוקד העיקרי של הסאמר סקול הוא לימוד אנגלית, לכן הדרך מתחילה במבחן הבודק את מידת השליטה של הילדים בשפה, וזאת על מנת שיהיה ניתן ליצור קבוצות הומוגניות פחות או יותר לצורך למידה אפקטיבית. מכיוון שמדובר בכל זאת בסאמר סקול ולא בבית ספר רגיל, מחנות קיץ אלה משקיעים מאמץ רב ביצירת אווירה לימודית מהנה ומשוחררת ובשיטות הוראה מלאות צבע ויצירתיות, כך שהשפה נרכשת תוך כדי פעילויות מהנות וחווייתיות במיוחד.
אחד היתרונות המשמעותיים בסאמר סקול בחו"ל הוא המפגש עם ילדים ובני נוער ממדינות שונות, מה שיוצר הזדמנות להכיר מקרוב תרבויות אחרות וכמובן לתרגל את האנגלית באופן שיחתי וזורם, ולא רק במסגרת לימודית רשמית. הדבר נכון במיוחד במדינות דוברות האנגלית, שם השפה ממלאת את הסביבה בה שוהים ומטיילים הילדים כך שפוטנציאל הספיגה גדול אף יותר.
לא רק לימודים
מאחר ומדובר בכל זאת בחופשת הקיץ, חלק מהזמן במחנה מוקדש גם לפעילויות פנאי כמו ביקור באטרקציות מרכזיות בעיר בה שוהים הילדים כגון מוזיאונים, פארקי שעשועים וסיורים באתרים בעיר. ישנן גם פעילויות גיבוש שונות המאפשרות לילדים להתוודע זה לזה, להתקרב ולהכיר תרבויות חדשות בצורה נעימה ומרתקת.
מעבר לחוויה הלימודית החשובה והמעשירה, בסאמר סקול יש ערך מוסף עבור ילדים רבים בדמות היציאה לעצמאות - השהייה הרחק מהבית ומההורים שמסייעת לבנות את בטחונם העצמי ולגבש זהות אישית איתנה ומוצקה.
עם השילוב המנצח בין לימוד אנגלית חווייתי בידיו של צוות מיומן ומקצועי, השהות במחיצתם של ילדים ממדינות אחרות, ההזדמנות לחוות לעומק מדינה ותרבות אחרת, וכל זאת תוך חיזוק תחושת העצמאות והמסוגלות העצמית – אין ספק כי מדובר בהשקעה ראויה ביותר עבור הילדים וההורים גם יחד.
מידע נוסף בכתובת https://www.summerschool.co.il/
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה