תוכן שיווקי

הלוואות אקספרס

תוכן מקודם |
ONLINE (צילום shuterstock)
ישנם מצבים בחיים בהם אנו נאלצים להיתקל בקשיים כלכליים, זה יכול להיות פיטורים ללא התרעה, התפטרות מעבודה מסוימת, או אפילו מצב שבו אנו נמצאים במינוס או חוב לגוף מסוים. בכל אותם מצבים יש צורך בהלוואה על מנת שנוכל להתייצב כלכלית ולחזור למצב מאוזן בחשבון הבנק. הלוואות אקספרס בין אם הן מיידיות, רגילות עד הבית או אפילו ללא ערבים או בטחונות נותנות לנו הקלה ומרווח נשימה ומפחיתות מאיתנו הרבה דאגות ולחצים.
מהן הלוואות אקספרס?
הלוואות אקספרס הן הלוואות הניתנות בסכומים שנעים בין 1,000-150,000 ₪ בהתאם למדיניות הגוף המלווה. הלוואות אלה ניתנות מאושרות לרוב במהירות רבה ותהליך הקשת הבקשה הוא פשוט ביותר מאשר תהליכי הבירוקרטיה בבנקים. ההלוואות ניתנות דרך הבנקים, חברות האשראי וחברות פיננסיות. כשר בחברות הפיננסיות ניתן לבקשה הלוואה דרך הטלפון או דרך אתר האינטרנט. דבר זה מקל עד מאוד על הלווה שלא צריך להגיע ישירות לחברה עצמה לחכות בתור ולבזבז זמן יקר.
אילו גופים נותנים הלוואות אקספרס?
הלוואות אקספרס ניתנות בבנקים, חברות האשראי וחברות פיננסיות שונות. ההלוואות ניתנות בעיקר לאנשים אשר יש בידם ביטחונות ועבודה יציבה ומסודרת שמכניסה להם משכורת קבועה מדי חודש. בבנקים לרוב יבקשו ממכם ביטחונות וערבים למקרה שלא תצליחו לעמוד בתנאי ההלוואה עצמה. עוד דרך לקל הלוואות אקספרס היא דרך חברות האשראי וחברות פיננסיות. חברות האשראי אשר כוללות את ויזה כאל, ישראכרט ולאומי קראד מציעות סוגים שונים של הלוואות אשר מותאמים לצרכים האישיים של הלקוחות וביניהן ניתן למצוא הלוואות אקספרס מיידיות, הלוואות אקספרס ללא ערבים, הלוואות אקספרס עד הבית ועוד. לעומת חברות האשראי החברות הפיננסיות מציעות גם כן הלוואות אקספרס לכל לקוח שמעוניין בכך, חברות אלה אינם קשורים לבנקים או לחברות האשראי ולכן על מנת לקבל הלוואת אקספרס מחברות אלה עליכם לעמוד בקריטריונים לקבלת הלוואה. קריטריונים אלה כוללים לרוב תדפיס של חשבון העובר ושב שלכם משלושת החודשים האחרונים וכן 3 תלושי משכורת ממקום העבודה. ללא תדפיס העו"ש ותלושי המשכורת לא ניתן להגיש בקשה לקבלת הלוואה.
מהן הריביות בהלוואות אקספרס?
הריביות בהלוואות אקספרס הן לרוב גבוהות יותר מאשר הלוואות רגילות. גובה הריבית תלוי בגוף ממנו אתם מלווים וכן בסוג הריבית אשר צמודה למדד ולהלוואה שלקחתם מהבנק, חברת האשראי או חברת הפיננסים. ישנם ריביות קבועות שלאורך ההלוואה נשארות אותו הדבר, וישנם ריביות משתנות אשר משתנות מדי חודש במהלך החזר ההלוואה. הלוואות האקספרס כוללות ריבית פריים ותוספת על ריבית הפריים שאותו גובה הגוף המלווה. ריבית הפריים טיים כיום הינה הריבית של הבנק בתוספת אחוז וחצי. ריבית בנק ישראל עומדת על אחוז אחד, כך שאם לקחתם הלוואה מחברת האשראי שלכם יש להוסיף את אחוז הריבית על אחוז ריבית הבנק וזהו הריבית שתשלמו מדי חודש, לזה יש להוסיף את התופסת לריבית הפריים שיכולה להגיע לעשרות אחוזים. לכן חשוב לבדוק היטב בטרם לוקחים הלוואה מהי הריבית על הלוואה על מנת שתוכלו להיות בטוחים שתוכלו להחזיר אותה מדי חודש. רוב חברות האשראי יגבו מכם ריבית גבוהה יותר מאשר הבנק, לכן חשוב לבדוק טוב בכמה גופים שונים את אחוז הריבית ותנאי פריסת ההלוואה ורק לאחר מכן להגיש בקשה.
שלוקחים הלוואת אקספרס נזהרים משוק אפור
לפני שאתם מחליטים לקחת הלוואה שמחברה פרטית ולא מוכרת רצוי שתבדקו לעומק את ההצעה במיוחד אם מדובר על תנאי תשלום נוחים וזולים שנשמעים מפתים מאוד. הלוואות המוצעות בשוק אפור הן הלוואות שנשמעות מפתות מאוד בגלל המחירים המוזלים שהם מציעות. אך ריבית הפריים בשוק אפור יכולה להגיע ל- 15 אחוזים דבר שלא משתלם ללווה בטווח הרחוק. מעבר לזה הלוואות בשוק שחור הן הלוואות שברגע שאתם לא עומדים בתשלומים הריבית ממשיכה לעלות והמלווים מתחילים לאיים. לכן רצוי להימנע מהלוואות בשוק אפור ובמיוחד אם מדובר על מוקמות לא מוכרים שנשמעים מפתים מאוד. הלוואה כדאי לקחת ממקומות מוכרים כמו הבנקים או חברות האשראי שאתם מכירים אותם וניתן לסמוך עליהם.
הלוואות אקספרס דרך חברות האשראי
אם החלטתם לקחת הלוואות אקספרס דרך חברות האשראי, כדאי שתדעו שחברות האשראי מעמידות לכם הלוואות בסכומים שנעים בין 10,000-40,000 ₪ ללא ביטחונות או ערבים, ויש אפשרות לקחת מספר הלוואות אחת אחרי השנייה ללא צורך בהמתנה בין הלוואה להלוואה. את ההלוואות תוכלו לקבל תוך 3 ימי עסקים. החזר ההלוואה נעשה עד 24 חודשים בתשלומים חודשיים הכוללים ריבית והצמדה על הלוואה בהתאם לריבית הקבועה בכרטיס האשראי של הלווה. כמו כן, ההלוואה אינה תופסת את מסגרת כרטיס האשראי שלכם.
מכירת הנכס- באמצעות מכירת הנכס ניתן להחזיר את הלוואת הבלון שלקחתם. למשל אם יש לכם דירה או רכב תצטרכו למכור אותם ומהכסף שאתם מקבלים עליהם להחזיר את ההלוואה עצמה. אך חשוב שתיקחו לתשומת ליבכם שהחזר ההלוואה כולל ריביות אשר הצטברו בהלוואה, וההלוואה עצמה חושפת את הלווה לשינויים בלתי צפויים בין אם זה בענף הדיור או הרכב, וזאת מכיוון שערכו של הדירה או המכונית עלול לרדת במהלך ההלוואה עצמה.
חסכון כסף והעברתו מחשבון העו"ש- עוד שיטה להחזרת ההלוואה היא דרך חסכון כסף להלוואה בחשבון העו"ש שלכם. ברגע שיש לכם את כל הכסף אתם מעבירים אותו ישירות מחשבון העו"ש שלכם. מדובר על דרך שלא הרבה לווים משתמשים בה וזאת מאחר שרוב הלווים מעדיפים להחזיר בדרך אחרת ולא בדרך זאת.
יתרונות הלוואת בלון
להלוואות בלון ישנן לא מעט יתרונות על פני הלוואות רגילות. באמצעות הלוואות בלון ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים:
תשלום בסיום ההלוואה- בהלוואות בלון אין תשלום חודשי מדי חודש כמו בהלוואה רגילה, אלא התשלום מתבצע בסיום תקופת ההלוואה. התשלום כולל תשלום הקרן פלוס ריביות והצמדה לאורך כל תקופת ההלוואה.
אין תשלום על ריבית או הצמדה בהלוואת בלון רגילה- בהלוואת בלון רגילה אין ריבית או הצמדה על הלוואה עצמה.
ההלוואה ניתנת בכל סכום- ריבית בלון ניתנת בכל סכום שנבחר בין אם זה סכום קטן או סכום גדול.
ניתנות לטווח קצר וארוך- הלוואות בלון ניתנות לטווח הקצר ולטווח הארוך.
לא לקוחת מסגרת בחשבון- הלוואת בלון אינה משפיעה על ההתנהלות הפיננסית שלכם ואינה לוקחת מקום בחשבון שלכם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Kredit tilbud med 3% om ?ret
    lidya 09/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Hav en dejlig dag !!! Lidya Finance st?tter fysiske personer, juridiske enheder og virksomheder med en meget lav rente p? 3% rente om ?ret og en tilbagebetalingstid p? 5 ?r op til h?jst 20 ?r. Kontakt os venligst via e-mail. E-mail: lidyafinance9@gmail.com www.lidya.co WhatsApp-nummer: +15145452750
    סגור