קריפטו

אילון מאסק הפתיע: "לא אמכור את הביטקוין", מה הסיבה?

בעלי טסלה, שהימם את עולם הקריפטו כשהוסיף למאזן החברה כ-1.5 מיליארד דולר של ביטקוין בשנה שעברה, הצהיר: "אני עדיין מחזיק בכל המטבעות ולא אמכור אותם עדיף להחזיק בנכסים פיזיים כמו בית או מניות בחברות שאתם חושבים שמייצרות מוצרים טובים, מאשר דולרים כשהאינפלציה גבוהה"
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק)
מחירי הביטקוין והמטבעות הקריפטוגרפיים היו תחת לחץ במשך רוב שנת 2022, כאשר מחיר הביטקוין ירד בכמעט 20% עד כה השנה. מחיר האתריום ומטבעות קריפטוגרפיים מרכזיים אחרים ירדו גם הם בחדות כאשר משקיעים רבים שבטוחים שהשוק נמצא במגמת עלייה, נרתעים מהסיכוי לעלייה בריבית והאטה באמצעי התמריצים של עידן מגיפת הקורונה.
כעת, מנכ"ל 'טסלה', המיליארדר אילון מאסק, שגרם להלם גדול בעולם הקריפטו כשהוסיף 1.5 מיליארד דולר של ביטקוין למאזנה של טסלה בשנה שעברה, אמר שהוא עדיין מחזיק ו"לא ימכור" את הביטקוין, האתריום והדוגקוין שלו, תוך שהוא מייעץ לאנשים שלא להחזיק דולרים כאשר האינפלציה גבוהה.
 
מאסק צייץ בטוויטר: "כעיקרון כללי, למי שמחפש עצות מהשרשור הזה, בדרך כלל עדיף להחזיק בנכסים פיזיים כמו בית או מניות בחברות שאתם חושבים שמייצרות מוצרים טובים, מאשר דולרים כשהאינפלציה גבוהה", טען מאסק כחלק משיחה עם שור הביטקוין מייקל סיילר. "אני עדיין בבעלותי ולא אמכור את הביטקוין, האתריום או הדוג'קוין שלי".
סדרת הציוצים לא הצליחה להעלות את מחיר הביטקוין כפי שעשו הציוצים של מאסק בעבר. מחירו של דוג'קוין זינק לזמן קצר, אך צנח חזרה, והמשיך במגמה השלילית שכבר גרמה לו לאבד יותר מ-80% מערכו מאז ההתנפלות שהוזנה על ידי מאסק ומשפיעים נוספים (ביניהם בעלי קבוצת ה-NBA דאלאס מאבריקס, מארק קיובן) ודחפה את דוג'קוין למחיר של יותר מ-70 סנט לפני כמעט שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה