תרבות ופנאי

מושיק רוט נחשף בענק: "צד שלא הכירו עדיין"

מסעדת קומראן תחבור לשף הישראלי המוערך, אשר ישמש לראשונה איש מקצוע במסעדה ישראלית. במסגרת המהלך, רוט בנה תפריט חדש ומבטיח שכולו מנות חדשות בסגנון ים תיכוני. בעלי המסעדה לירן צדיק: "מזמין אתכם להגיע וליהנות מאוכל טוב ואווירה שיש רק אצלנו"
מערכת ice | 
מושיק רוט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
קומראן שרק לאחרונה חגגה שנתיים להיווסדה, נחשבת לאחת המסעדות הפופולריות בתל אביב ומושכת אליה קהל מכל קצוות הארץ כמסעדת שף כשרה עם אווירה שמחה וייחודית - גאה להכריז על שיתוף פעולה מרגש וראשון עם מושיק רוט שנחשב לאחד מהשפים הישראלים המוערכים והמעוטרים בכל הזמנים.
זאת הפעם הראשונה שבה רוט ישמש כאיש מקצוע במסעדה ישראלית. מסעדותיו של רוט בעולם זכו לכוכבי מישלן ולהערכה רבה בקרב מבקרי קולינריה, אך מעולם לא שימש כשף או בעלים של מסעדה בישראל, החיבור עם קומראן היה טבעי ומתבקש. במסגרתו רוט בנה במשך התקופה האחרונה תפריט חדש ומבטיח שכולו מנות חדשות שלא הוגשו קודם במקום בסגנון ים תיכוני איתו המקום מזוהה מיום ההקמה.

מושיק רוט (צילום: איתן וקסמן)
לצד התפריט החדש והייחודי שבנה מושיק ונפתח להרצה בימים אלו, הוא גם יוביל וינהל את הקו הקולינרי במסעדה. בין המנות החדשות בתפריט אפשר למצוא: ריזוטו בר ים, קוביות לוקוס קריספי, טאקו טרטר בקר, חלוויאת בג'וספר ועוד.
 
המנות החדשות שבנה מושיק מזוהות כמנות מהמטבח הים תיכוני הבנויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים שאותם בחר אישית בקפידה, הסגנון שלהן הוא ישראלי, טעים ומרגש, שונה מסגנון הגורמה והמישלן איתו מזוהה מושיק בשנים האחרונות במסעדותיו בעולם. זוהי הזדמנות ראשונה לקהל הישראלי להכיר מיהו מושיק רוט דרך האוכל המצויין שלו ואף צד אחר וחדש שגם בעולם לא היו חשופים אליו.
 

מושיק רוט: "אני שמח ונרגש על החיבור עם קומראן. מדובר במקום מיוחד עם אווירה שאין שנייה לה. אני זוכה להביא לראשונה לסועדים פרספקטיבה אחרת שלי, צד אחר שלא הכירו עדיין. האוכל שאני מבשל בקומראן הוא אוכל שמח שמתחבר למקומיות באמצעות חומרי גלם טריים ואיכותיים והטאצ' האישי שלי. פשוט תבואו לאכול וליהנות". 
לירן צדיק, בעלי מסעדת קומראן: "החיבור עם מושיק היה טבעי ומתבקש, אנחנו מכירים היטב כבר שנים וכעת זה שיתוף הפעולה הראשון שלנו. הוא שף מהמעלה הראשונה והאוכל שהוא מכין מצליח לרגש ולספק את החך של כל מי שיטעם. אני מזמין אתכם להגיע לקומראן וליהנות מאוכל טוב ואווירה שיש רק אצלנו".
קומראן, מסעדת שף כשרה, רחוב הארבעה 21, תל אביב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה