תרבות ופנאי

מרטין סקורסזה בפרויקט ענק: מה יעשה בישראל?

סקורסזה עובד על שני פרויקטים גדולים ומתכנן לצלם את אחד מהם בישראל. באחד מהפרויקטים הוא יגולל את חייו של ישו והמאמינים הראשונים שלו
מערכת ice | 
שחקן קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הבמאי המוערך מרטין סקורסזה עובד על שני פרויקטים חדשים, מגזין וראייטי מדווח שאחד מהפרויקטים הללו צפוי להצטלם במזרח התיכון, כנראה במצרים וישראל. במגזין טוענים שהפרויקט יצטלם גם באיטליה.
 
הסרט המדובר צפוי לגולל את חייו של ישו והוא יהיה מבוסס על הספר של שוסאקו אנדו שיצא לאור ב-1973. סקורסזה מעוניין לממן את הסרט באופן עצמאי ללא תמיכת האולפנים הגדולים, בנוסף הוא התחיל לחשוב על ליהוקים פוטנציאליים ודווח כי הוא מעוניין בשחקן הבריטי אנדרו גארפילד, טרם ידוע האם לתפקיד הראשי או לתפקיד של אחד המאמינים הראשונים.
הסרט השני עליו עובד סקורסזה בתקופה האחרונה צפוי להיות ביוגרפיה על פרנק סינטרה, סקורסזה מעוניין ללהק לתפקיד סינטרה הצעיר את לאונרדו דיקפריו ואת ג'ניפר לורנס לתפקיד של אשתו השנייה של הזמר.
סקורסזה ודיקפריו שיתפו פעולה בעבר בפרויקטים מצליחים מאוד. מאז 2002, הסרטים של סקורסזה ודיקפריו זכו במספר פרסי אוסקר ועשרות מועמדויות בכל טקס גדול, והכניסו יותר מ-1.3 מיליארד דולר בקופות, כשהסרט הגדול האחרון שלהם, "הזאב מוול סטריט", הכניס 392 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה