תרבות ופנאי

ג'סטין ביבר הצדיע במועל יד בהופעה: "יריקה בפרצוף היהודים"

הרשתות החברתיות גועשות לאחר שג'סטין ביבר נצפה מצדיע במועל יד במהלך הופעתו אתמול בפינלנד, ועידת רבני אירופה תקפה בחריפות: "סטר בפרצופם של מיליוני יהודים"
מערכת ice |  1
ג'סטין ביבר (צילום אינסטגרם/ ג'סטין ביבר)
הזמר ג'סטין ביבר הופיע אתמול בהלסינקי, בירת פינלנד אל מול 20,000 צופים, כחלק מסיבוב הופעות במסגרתו יופיע גם בישראל בחודש אוקטובר הקרוב, מופע ראשון מאז שהחלים מהשיתוק שמנע ממנו להופיע.
אלא, שבמהלך המופע תועד ביבר כאשר הוא מבצע מה שנראה כמו מועל יד ומתחיל לצעוד במה שנראה לכאורה כמו מחוות ה-'זיג הייל' של המפלגה הנאצית. התיעודים הגיעו לידיהם של הקהילות היהודיות באירופה שדורשות כעת הסברים מהפקתו של הזמר.
 
נשיא ועידת רבני אירופה, הרב פנחס גולדשמידט הגיב בזעם: "הזמר המפורסם סטר בפרצופם של מיליוני יהודים ברחבי העולם, כאשר בחר לעלות על נס את תנועת ה-'זיג הייל' שמסמלת הזדהות עם ערכי המפלגה הנאצית והעומד בראשה, הצורר היהודי אדולף היטלר. לא יעלה על הדעת שזמר בעל עשרות מיליוני מעריצים ועוקבים ברחבי העולם, מרשה לעצמו לבצע תנועה כזו על אדמת אירופה הספוגה בדם של מיליוני יהודים ומיעוטים נוספים שנרצחו באכזריות על ידי הצורר הנאצי".
לסיום תקפו: "שימוש בתנועה זו בפלטפורמה כה רחבה, היא תמונת ניצחון עבור האנטישמים והיא מעניקה תמריץ לתוקפים הבאים. אני דורש הסברים מהזמר על התנועה המבזה ואני קורא למדינת ישראל לשקול לבטל את הופעתו המתוכננת בישראל באוקטובר הקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כוסאמא שלו
    ישראל בלב 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיחטוף שיתוק מוחין ושלא יעבור
    סגור