תרבות ופנאי

כוכב איירון מן משתק את הוליווד: כך הגיע לשטיח האדום

כוכב איירון מן, רוברט דאוני ג'וניור, הגיע אמש לשטיח האדום בהוליווד עם לוק חדש ומפתיע במיוחד: קרחת נוצצת ואולי גם לא כל כך מחמיאה. הקהל במקום לא ידע איך לאכול את זה
מערכת ice | 
רוברט דאוני גוניור (צילום אינסטגרם)
השחקן האייקוני שגילם את גיבור העל "איירון מן" הפתיע את כל הוליווד השבוע לאחר שהגיע לשטיח האדום עם קרחת מבריקה ונטול רעמת השיער האייקונית שלו. הלוק היה כל כך בלתי צפוי שלקח לנוכחים כמה רגעים טובים כדיי לזהות את רוברט דאוני ג'וניור בן ה-57.
למרות שההופעה הזו הייתה מפתיעה למדי, אלו שעוקבים אחרי דאוני ג'וניור ברשתות החברתיות יכלו לשים לב לשינוי מראש לאחר שדאוני פרסם כיצד שני ילדיו הצעירים מגלחים את ראשו לקראת תפקיד חדש בסדרה המצופה "האוהד". הסדרה הינה עיבוד טלוויזיוני לספר רב המכר באותו השם משנת 2015 ותופק על ידי HBO.
 

דאוני ג'וניור הוא לא היחיד שעזב לאחרונה את היקום הקולנועי של מארוול. השחקן כריס המסוורת' עדכן השבוע שייקח הפסקה ארוכה מעולם הבידור והמשחק לאחר שגילה כי יש לו נטייה גנטית לחלות באלצהיימר. יחד עם זאת, לא ידוע אם הדבר רלוונטי גם עבור תקפידו בתור גיבור העל ת'ור. 
כמו כן, לפני כשבועיים הגיע לאקרנים הסרט החדש והשני במספר של "הפנתר השחור" והפעם ללא השחקן המיתולוגי של הדמות, צ'דוויק בוזמן, שהלך לעולמו לפני כשנתיים לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. 
 
כוכב "קפטן אמריקה" גם סיים לכאורה את תפקידו בסרט האחרון של "הנוקמים" אלא שהוא דווקא נהנה מאד למרות שכבר אינו חלק ממארוול. לאחרונה כריס אוונס הוכרז כגבר הסקסי ביותר לשנת 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה