תרבות ופנאי

אבי גרייניק קופץ לפוליטיקה: הכריז על הצטרפות למפלגה הזו

שר התרבות הבא של ת"א? אבי גרייניק מצטרף לרשימת ציפי ברנד למועצת העיר ת"א. גרייניק: "המאבק על ת"א-יפו ליברלית מתחיל בהנגשת התרבות לכולם ודאגה לאמנים"
מערכת ice |  1
אבי גרייניק וציפי ברנד (צילום יחצ)
הקרב על ראשות העיר תל אביב מתחמם: השחקן אבי גרייניק הודיע היום (רביעי) על הצטרפותו לרשימתה של ציפי ברנד למועצת העיר, ועל תמיכתו בה לראשות העיר.
גרייניק, שמשחק בימים אלה בהצגה "סוף העולם שמאלה" העוסקת בעיירת פיתוח בשנות ה-60, אמר כי ההצגה מחדדת מה שעלינו לעשות ברמה החברתית, כדי לשמור על אופייה הליברלי של מדינת ישראל.
 
ציפי ברנד: "אני שמחה על הצטרפותו של גרייניק, ובטוחה שלצד העשייה האמנותית העשירה שלו, הוא ידאג להנגשת התרבות בעיר ולשיפור היחס לאמנים. התרבות והאמנות הן הדרך שלנו להגן על הליברליות בישראל באמצעות שמירה על ת"א דמוקרטית".
אבי גרייניק: "אני מכיר את ציפי ברנד ואת עשייתה בעיר ושמח להצטרף, במטרה להבטיח שבתל אביב וביפו – לכולם/ן תהיה נגישות שווה לתרבות ולאמנות. לצד המחאה שגם בה אני לוקח חלק, אני מתכוון לנצל את שתי הבמות – התרבותית והפוליטית עירונית כדי להבטיח לשמור על ישראל ליברלית ושוויונית".
 
למרות שחקן החיזוק המפתיע, לציפי ברנד מצפה קרב כמעט בלתי אפשרי במירוץ לראשות העיר תל אביב, מול ראש העיר המכהן רון חולדאי והשרה לשעבר והאלופה במיל' אורנה ברביבאי, הנתמכת על ידי "יש עתיד". נראה שהקרב האמיתי של ברנד יהיה על מושבים במועצת העיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "שר התרבות" ???
    איציקו 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ישביעו אותו בכנסת ? אתר הזוי
    סגור