דיגיטל וטק

מפעל הפיס בדרך למהפכה: זה השדרוג החדש שייכנס

חטיבת FBC מקבוצת וואן טכנולוגיות מבצעת פרויקט להטמעת פתרון ERP של פריוריטי במפעל הפיס, הפרויקט ישרת 300 משתמשים בכלל האתרים של מפעל הפיס
מערכת ice |  8
מפעל הפיס (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
חטיבת FBC מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE), המתמחה בפתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה, החלה לאחרונה פרויקט להטמעת פתרון ERP של פריוריטי במפעל הפיס. הפרויקט, שצפוי להסתיים בחודש יוני 2025, ישרת מעל 300 משתמשים בכלל אתרי הארגון.
הפתרון שיוטמע, Priority ERP, יחליף מערכת לגאסי. הוא יספק למפעל הפיס מענה מדויק ומתקדם למטרות הבאות: ניהול פיננסי, ניהול תקציבים, עמלות, תשלומי זכיות, ניהול סוכנים וטכנאי שטח, נדל"ן, לוגיסטיקה ומלאי, ניהול ועדות, תנועות מכירה ממערכות המשחקים ועוד.
 
מטרות הפרויקט הינן ניהול ושיפור תהליכים באופן אינטגרטיבי, הטמעת כלי בקרה משופרים, השגת שקיפות ארגונית ויישום טכנולוגיה מתקדמת, תוך התאמה לדרישות ספציפיות של מפעל הפיס. בפרויקט משולבים כלי בינה מלאכותית, המספקים יכולות אוטומציה למשימות רבות לצד המלצות למשתמשים ושיפור רמת היעילות והתפוקה.
דניאל נחום, סמנכ"ל המחשוב של מפעל הפיס: פרויקט מאתגר זה ישפר משמעותית את תהליכי העבודה של כלל משתמשי המערכת ויגביר את האינטגרציה בין כל מערכות הארגון. זהו נדבך משמעותי בתהליכי החידוש והשיפור של מערכות המחשוב שמתבצעים בשנים האחרונות בחטיבת המחשוב של מפעל הפיס"
אורי נסים, מנהל אגף מערכות מידע ניהוליות, חטיבת המחשוב של מפעל הפיס: "החזון של מפעל הפיס הינו לייצר סביבת עבודה עסקית שתומכת בהתפתחות הארגון ועובדיו, באמצעות שיפור תהליכים וניהול מיטבי של משאבי הארגון. חטיבת FBC בוואן טכנולוגיות נבחרה להוביל את הפרויקט, לאחר תהליך מכרזי מקיף ומדויק בו התרשמנו מהניסיון העשיר והרמה המקצועית הגבוהה של צוות FBC בביצוע פרויקטי ERP. הפרויקט ישפר משמעותית את הפרודוקטיביות בארגון ואת תהליכי העבודה והבקרה".
טל פרנקל, יו"ר ומייסד FBC , מקבוצת ONE: "הפתרון שהוטמע במפעל הפיס מאפשר יתרונות עסקיים משמעותיים, גמישות, תובנות וניהול יעיל של העסק, עם מענה לצרכים משתנים. הפרויקט תוכנן מקצה לקצה ובקפידה, על מנת לענות באופן מקיף על הדרישות הארגוניות של מפעל הפיס ולספק לו מענה חדשני ויצירתי".
עודד סנדלר, מנכ"ל FBC , מקבוצת ONE: "מפעל הפיס מצטרף לשורת ארגונים שבחרו ב-FBC להטמעת פתרון ה-ERP של פריוריטי. הם זכו בפתרון מתקדם, חדשני ואינטואיטיבי, שמותאם לעסק המודרני ולשוק הדינמי ומאפשר יתרון תחרותי".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מנוי מעל 40 שנה שאף פעם לא זכה 4 מנויים
    רחל 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש לי 4 מנויים מתוכם נותרו 2 אני בת 77 ומעל 40 שנה מנוייה ולא זכיתי בכלום האם אצלכם נשכחו הכרטיסים ואני עדיין משלמת לקרן הצבי מדוע אין התייחסות לנושא המנויים הוותיקים?
    סגור
  • 5.
    עכשיו זה מסביר מה שחשדנו על ההגרלה
    מוטי 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שנים יש לי 2 מנויים וכלום תמיד חדגנו שמחדב מוציא מיספרים שאין לאף אחד עם בינה מלאכותית יהיה עוד יותר קל ליבדוק רצף שאין והכל כמו דחשבנו ישראבלוף
    סגור
  • 4.
    בושה וחרפה...מפעל הכי גנב שיש
    א.ש 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לוקחים את הכסף של העוני מוכרים להם אשליות אופטיות.בושה
    סגור
  • 3.
    יש גם תוכנה איך לגרום לאנשים
    בודד בעולם 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לזכות ? או שזה יחשב בינתיים רק מס עניים
    סגור
  • 2.
    מפעל הפיס לוטו טוטו
    אלון מרסל 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חייבים להקטין בפרס של המקום הראשון ולתת יותר פרסים למקום השני והשלישי
    סגור
  • חייבים לתת לזכיינים יותר אחוזים בעמלות
    עצבני 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זכיינים מרוויחים 5% ברוטו על עבודה כל כך קשה זה פשוט שודדדדד
    סגור
  • 1.
    כמה יותר לגנוב לאנשים (ל"ת)
    יעקב 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • כל כך נכון , פשוט מרמים את האנשים בושה (ל"ת)
    ליאור 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור