דיגיטל וטק

לקח מה-7 באוקטובר: כך נערכים בקיסריה לאיום הרחפנים

ניסוי ראשון מסוגו בישראל של מערך רחפנים אוטונומיים יאפשר ניהול עירוני חכם של מערכי האבטחה, התשתיות והשירותים המוניציפליים של מרחב קיסריה

מערכת ice |  3
רחפנים בקיסריה (צילום ליה להב אמיר)
שנים רבות הזהירה מערכת הביטחון מפני איום הרחפנים ומהסכנה העצומה שגורמי טרור ינצלו את כלי הטיס הקלילים, הקטנים והנגישים שיכולים לשהות באוויר במשך שעתיים או שלוש ברצף, ואף לפעול באופן אוטומטי ללא מפעיל בשטח. וככל שמתפתח התחום, כך גם גוברת הסכנה.
 
בחברה לפיתוח קיסריה מיהרו להרים את הכפפה, איתרו את 3 החברות הטכנולוגיות והאופרציה המתקדמות והמובילות בתחום הכטב"מים High Lander, Cando ו-Sentrycs, וגיבשו במשותף פלטפורמה פורצת דרך שתשולב ותיושם במוקד העיר החכמה בקיסריה.
במקביל, בתקדים רגולטורי אישרה רשות התעופה האזרחית להטיס במרחב האווירי של קיסריה רחפנים אוטונומיים לחלוטין, בהפעלה מקומית ממוקד העיר החכמה ממנו מנהלת החברה לפיתוח קיסריה את היישוב קיסריה, את פארק העסקים החכם, הנמל ומועדון הגולף.
מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, ציין: "שמירה על הביטחון, היום יותר מתמיד, היא מאבני היסוד בתפיסתנו. הרחפנים האוטונומיים הם נדבך חשוב בניהול החכם של החברה לפיתוח קיסריה ולמרות ההשקעה הגדולה, זה לא רק יעיל אלא גם כלכלי, שכן החיסכון מזיהוי והסרה מיידית של איום או תיקון תקלה, משמעותי לאורך זמן, הרבה יותר מעלות המערכת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חפק
    משה 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין להם איפה לבזבז את הכסף.
    סגור
  • 2.
    הבנתם ?
    ברונשטיין 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכל סדר עולמי קורונה - הציבו אנטנות ומצלמות מלחמה - רחפנים וחוקים חדשים מה שמסכם שהמלחמה היא בין חילים אבל הקברניטים מיצרים אותה על מנת שלא תהיה ברירה לאזרחים לקבל את החוקים החדשים . לא סתם נקראתם עובדי שטן כי אתם מקריבים קורבנות אדם .
    סגור
  • 1.
    האמנם ביטחון?!
    סלבה. היועץ הכללי 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה נשמע כמו שליטה על בני אדם יותר מאשר ביטחון. אפשר לחיות גם בלי זה.
    סגור