דיגיטל וטק

סמסונג ישראל במהלך מיוחד: זה המוסד האקדמי שעמו שיתפה פעולה

סמסונג חברה למחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בפרויקט מיוחד שעסק בתצוגת אופנה המשלבת אופנה עילית ובינה מלאכותית. דוברת סמסונג ישראל: "אנו מאמינים שבינה מלאכותית צריכה להיות נגישה לכל אחד, וכי שיתופי פעולה אלו יובילו לפריצות דרך משמעותיות בעולם האופנה ובטכנולוגיות העתיד"
מערכת ice | 
תצוגת אופנה בשנקר (צילום רפי דלויה)
ענקית הטכנולוגיה סמסונג מכריזה כי החלה לשתף פעולה עם המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בפרויקט מיוחד שעסק בתצוגת אופנה המשלבת אופנת עילית ובינה מלאכותית. התוצרים המיוחדים שעליהם עמלו לא מעט סטודנטים במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, יושקו בערב חגיגי שיכלול לא מעט מומחים בתחום. 
עולם העיצוב על כל גווניו, חווה בימים אלה מפגש מרתק עם טכנולוגיית הבינה המלאכותית, בין התחומים המסקרנים נמצא עולם עיצוב האופנה. המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, החליטה לקחת את הקשר הזה צעד קדימה ולשלב בינה מלאכותית כחלק בלתי נפרד מתוכנית הלימודים.
החודש יושק השת"פ עם ענקית הטכנולוגיה Samsung, שאחת ממטרותיו היא לימוד השילוב בין טכנולוגיה לאופנה שמעצים את המעצבים ומאפשר להם לפתח מיומנויות בטכנולוגיות חדשות ולהציע תובנות אופנתיות מתוך הבנת פרדיגמות העיצוב הדיגיטליות. 
מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל, התייחסה לפרויקט המיוחד שבו החברה לקחה חלק: "סמסונג גאה להיות שחקנית מובילה במהפכת הבינה המלאכותית, הן בטכנולוגיות פורצות דרך שאנו משלבים במכשירים שלנו, והן בשיתופי פעולה ייחודיים כמו התצוגה המשותפת עם המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. אנו מאמינים שבינה מלאכותית צריכה להיות נגישה לכל אחד, וכי שיתופי פעולה אלו יובילו לפריצות דרך משמעותיות בעולם האופנה ובטכנולוגיות העתיד".
לדבריה של סגל הצטרף אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה, אשר הדגיש כי צוות המרצים מקדמים בברכה את העולם הטכנולוגי ואף הוסיף: "אנו שמחים להוביל יחד עם סמסונג ישראל את השימוש בטכנולוגיה טלפונית ליצירת תכנים חדשים בעיצוב אופנה. שיתוף הפעולה פורץ הדרך בין הטכנולוגיה החדשה של סמסונג  לתחום האופנה מוביל את הדרך לעולם אופנה חדשני ומרתק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה