דיגיטל וטק

ערב מבהיל לתושבי תל־אביב: האיום שקיבלו במערכת הבית החכם

בחדשות 13 הביאו עדות של אחת הנפגעות: "כל התריסים בבית עלו וירדו בלי הפסקה", סיפרה תושבת העיר, "וגם החשמל נדלק וכבה בלי הפסקה בערך כשעה". עשרות תושבים דיווחו על אירועים דומים בביתם. וגם, המסר המדאיג על מסך הטלוויזיה
מערכת ice |  2
דרך השלום (צילום בן אברהם)
ערב מפחיד במיוחד ציפה אמש (שבת) לתושבי תל־אביב, לא לכולם כמובן, אבל לאלה שבבתיהם מותקנת מערכת "בית חכם". אלו דיווחו אחרי מוצאי השבת על שיבושים קשים, חוזרים ונשנים, בביתם שנבעו ממקור זדוני.
על פי הטענות, לפתע הוקרן סרטון אלים במיוחד על מסך הטלוויזיה בביתם שמציג פיגועים שקרו בישראל, אירועי דריסה ושיגורי רקטות. בסוף הסרטון הוצג הכיתוב: "אין לכם ביטחון באדמה הזו".
 
בחדשות 13 הביאו עדות של אחת הנפגעות: "כל התריסים בבית עלו וירדו בלי הפסקה", סיפרה תושבת העיר, "וגם החשמל נדלק וכבה בלי הפסקה בערך כשעה". עשרות תושבים נוספים דיווחו על אירועים דומים בביתם.
רק ביום שישי האחרון קבוצות אנטי ישראליות מאיראן ניצלו את יום ירושלים האיראני כדי לתקוף מטרות פיננסיות, וכדי למתג את המועד כיום שישי השחור לכלכלה הישראלית, בהמשך לאיום הצפוי על דירוג האשראי של ישראל. בנקים, דואר ישראל ועוד שורה של גופים, היו במסלול התקיפה שהשבית לבסוף כ-70 אתרים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "בית חכם" - לאנשים טיפשים. (ל"ת)
    מפוכח מתמיד 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התרסקות
    מהנדס יקום 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו תבינו מה כנראה יפוצץ את היקום.....הקידמה....!
    סגור