דיגיטל וטק

מסתמן: אפליקציית ההיכרויות הישראלית החדשה שמאיימת לשבור את השוק

הכירו את "בלינקס" רשת ההיכרויות החברתית הישראלית החדשה שנועדה ליצור מערכות יחסים אמיתיות ובטוחות באמצעות שכבות אימות ואבטחה קפדניות וכפתור המעיד על המחוייבות לקשר 
מערכת ice | 
אפליקציית היכרויות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כבר בתהליך הפיתוח של האפליקציה הבינו את החששות והסכנות בשימוש באפליקציות היכרויות שאינן מחייבות אימות קפדני, רבים מקרי עוגמת הנפש הנגרמים כתוצאה מהיכרות עם משתמשים נשואים או פרופילים מזויפים. זאת הסיבה שבחרו בבלינקס הישראלית לעשות צעד פורץ דרך ולדרוש מהמשתמשים אימות באמצעות תעודה מזהה.
כאשר משתמש או משתמשת נרשמים לאפליקציה עליהם במסגרת מילוי הפרטים להצטלם תמונת סלפי בעודם אוחזים בתעודת זהות לצורך אימות פנימי של המערכת. התמונה לא מיועדת לפרסום כמובן ונשמרת במערכת. זוהי שכבת אמון ושקיפות נוספת שתספק לכל המשתמשים שקט נפשי וביטחון שקשה למצוא בשוק ההיכרויות החשוף והמפוזר.
 
אותה שכבת אמון הופכת רלוונטית אפילו יותר במיוחד בימי המלחמה שבהם קיימת עלייה חדה בניסיונות של פישינג, פיתויים, ספאם או הונאות ע"י תומכי פלסטין מכל העולם כנגד ישראלים וישראליות.
עוד באפליקציה, גם משוב אנונימי למניעת שימוש לרעה בפלטפורמה. חלק משמעותי לא פחות הוא כפתור חדשני המעיד על המחוייבות כלפי הקשר המתפתח באפליקציה. לעיתים גברים או נשים נוטים לדבר עם מספר אנשים במקביל באפליקציית ההיכרויות, לעיתים הקשר מתפתח יותר ולעיתים נגדע בטרם עת, אך בעת שהקשר מתפתח ועל בני הזוג לשמור על יחסי אמון ושקיפות כדי להמשיך ולטפח את מערכת היחסים, עליהם לקבל שקט נפשי שהצד השני מחוייב למערכת היחסים במאה אחוז. ובכך נוצר "כפתור הלב" שמופיע על כל פרופיל באפליקציה.
כאשר הכפתור מופעל – מוצהר כי אותו אדם פנוי למערכת יחסים חדשה, וכאשר הוא סגור – תפוס או נותן צ'אנס למערכת יחסית בהתהוות. וכך בני הזוג מבינים את המחוייבות בקשר, הציפיות מתואמות והשקט הנפשי מקבל מקום.
על ידי מתן עדיפות לאבטחה, מצליחים זוגות טריים לטפח סביבה שבה מערכות יחסים משמעותיות יכולות לפרוח. בין אם מחפשים אהבה, חברות או קשרים אמיתיים, האפליקציה מבטיחה למשתמשים לפגוש אנשים אמיתיים ופנויים בלבד המחוייבים לאותנטיות בדיוק כמותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה