השוק

מעל 18 מיליארד דולר: ענקית הקמעונאות ברכישה הגדולה אי פעם

הום דיפו, ענקית הקמעונאות האמריקאית, הודיעה כי השלימה את עסקת הרכישה הגדולה ביותר בתולדותיה, אחרי שרכשה את SRS, חברה ענקית שמספקת ציוד לפרויקטים של בנייה, תמורת סכום מטורף של 18.3 מיליארד דולר
מערכת ice | 
עסקת נדל"ן בניו יורק (צילום shutterstock, freepik)
הום דיפו, ענקית הקמעונאות האמריקאית, הודיעה אתמול (חמישי) כי השלימה את עסקת הרכישה הגדולה ביותר בתולדותיה, אחרי שרכשה את SRS, חברה ענקית שמספקת ציוד לפרויקטים של בנייה, שמונה בין לקוחותיה עובדי גגות מקצועיים, גננים וקבלני בריכות, תמורת סכום מטורף של 18.3 מיליארד דולר.
על פי הום דיפו, לחברת SRS יש 760 מחסנים ויותר מ-4,000 משאיות לספק את הסחורות שלה ללקוחות. הום דיפו היא למעשה הקמעונאית החמישית בגודלה בארצות הברית, וכיום חצי מהלקוחות שלה הם אנשי מקצוע בתחום הדיור. שתי החברות מקוות שבזכות עסקת הרכישה הנוכחית הן יגדילו את קהל הלקוחות שלהן וירחיבו את מאגר בעלי המקצוע עמם הן עובדות בארצות הברית.
 
אחרי שחוותה תקופת פריחה משמעותית במהלך הקורונה, שכן אנשים לא יצאו מבתיהם וחיפשו תעסוקה אותה הם מצאו בשיפוץ הבתים שלהם, הביקוש למוצרים יורד לאחרונה, כאשר הריבית הגבוהה בארצות הברית ממש לא תורמת לחברה, שחווה ירידה חדה בביקושים. מנכ"ל הום דיפו, בילי בסטק, הצהיר לאחרונה עוד לפני הרכישה כי "אחרי כמה שנים של ביקוש חסר תקדים, אנחנו ממשיכים לראות ירידה לאחרונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה