השוק

הצעד החריג של הח"כ: מדוע מנע העברת מאות אלפי שקלים לשב"ס?

חה"כ ינון אזולאי מש"ס ביקש מהמשרד לביטחון לאומי לאשר לו לבקר 7 אסירים בבתי הכלא, אשר 5 מתוכם הורשעו, הואשמו ואו נעצרו בשל ביצוע עבירות מין חמורות. לאחר שאישור המשרד התעכב, החליט חה"כ אזולאי שלא להיות מעורב בקידום הליך העברת תקציב לשב"ס

מערכת ice |  2
ינון אזולאי (צילום פלאש 90)
חה"כ ינון אזולאי מש"ס, אשר מכהן כיו"ר ועדת האתיקה בכנסת, ביקש מהמשרד לביטחון לאומי לאשר לו לבקר 7 אסירים בבתי הכלא אשר חמישה מתוכם הורשעו, הואשמו ואו נעצרו בשל ביצוע של עבירות מין חמורות.
לאחר שנרשם עיכוב בתהליך האישור של המשרד בבקשת חבר הכנסת, החליט ינון אזולאי (ש"ס) לפעול נגד מהלך של העברת כספים למשרד לביטחון לאומי ולשירות בתי הסוהר. אותה פעולה חריגה של חבר הכנסת ינון אזולאי התרחשה אתמול (שלישי) במהלך דירון בוועדת הכספים.
על פי גורמים בכנסת ובמשרד לביטחון לאומי, אשר בראשו עומד השר איתמר בן גביר, היו צפויים לעבור לידי השב"ס עודפי תקציב בסך של  1,312,000 שקלים משנת 2023 לשנה הנוכחית. בתחילת הדיון, חה"כ אזולאי ניגש לנציג שב"ס והעלה בפניו את השאלה מדוע לא אושרו ביקוריו אצל האסירים בבתי הכלא וציין כי תהיה לכך תוצאה על סעיף התקציב.
לאחר שאחד המשתתפים העלה לדיון את העברת התקציב לשב"ס, החליט יו"ר ועדת הכספים חה"כ משה גפני שלא לעלות את הסעיף להצבעה. אתר וואלה מדווח כי מספר נוכחים שהשתתפו בדיון המדובר, ציינו כי חה"כ אזולאי היה מעורב בהליך הורדת הסעיף מסדר היום.
מטעם לשכת חה"כ ינון אזולאי נמסר: "ח"כ ינון אזולאי מבקר אסירים במהלך כל השנים, בעקבות בקשות של אסירים או בני משפחותיהם. ח"כ אזולאי ממשיך בדרכו של מור אביו, השר לשעבר דוד אזולאי ז"ל, שפעל במשך עשרות שנים בטיפול באסירים ובניסיונות להחזירם למוטב לאחר ששילמו את חובם לחברה. חשוב להדגיש, עבריינים שפשעו בעבירות והורשעו בבתי משפט, חייבים לשלם את חובם לחברה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאפיונר. (ל"ת)
    יעקב 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל 64 עבריינים
    בושה 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    64 עבריינים - חייבים בחירות
    סגור