השוק

ראש בראש עם טסלה: האם אפל תשיק מכונית חכמה ב-2021?

מפעלי ייצור של חלקים למכוניות אוטונומיות במזרח הרחוק התבקשו על ידי ענקית הטכנולוגיה להאיץ את העבודה. אפל אף ערכה לאחרונה נסיעות מבחן לרכבים כאלה באזור סן פרנסיסקו
רועי בהריר-פרל | 
טים קוק ואילון מאסק (צילום Freepik, רשתות)
טים קוק במתקפה חזיתית על אילון מאסק: על פי סוכנות ידיעות בטאיוואן, ענקית הטכנולוגיה אפל מתכוונת להשיק מכונית חכמה משלה - "אפל קאר" - כבר ברבעון השלישי משל 2021, שתתחרה במכוניות החשמליות של טסלה. למעשה, באפל מדברים על פיתוח של מכונית פרטית אוטונומית ושל בינה מלאכותית לרכבים אוטונומיים שונים כבר מזה חמש שנים, אולם הנושא ירד מהרדאר לאור תחלופת מנהלים בפרויקט המדובר. עכשיו, כאמור, באופן מפתיע משהו, נראה שהוא קם לתחייה - ובגדול.
על פי המקורות במזרח הרחוק, ספקי חלקים של מכוניות אוטונומיות התבקשו על ידי אפל להאיץ מאוד את תהליך הייצור ברבעון השני של 2021 - מה שמחזק את ההנחה כי הפתעה גדולה אכן מתוכננת שם. בנוסף, האתר המקצועי למהנדסים EDN מדווח כי אפל אף ביצעה לאחרונה ניסויים בארכיטיפים שונים של רכבים מתוצרתה באזור מפרץ סן פרנסיסקו. זאת, לאחר שמחלקת הרכב הממונע של קליפורניה העניקה לאפל רישיון לכך עוד בשנת 2017.
אם אכן אפל תשיק מכונית חכמה בספטמבר 2021, כפי שטוען מנהל באחד ממפעלי הייצור במזרח הרחוק, היא תקדים בכך את תאריך היעד שקבעה לעצמה בשנתיים עד ארבע שנים. עם זאת, אנליסטים מעריכים כי לוח הזמנים הנ"ל בעייתי כיוון שאפל רק פתחה בחודש הנוכחי בשיחות עם יצרני חלקים וצ'יפים לנהיגה אוטונומית, ביניהם TSMC.
בהערכה ריאלית, קיימת סבירות גבוהה שאפל אכן תציג לעולם מכונית חכמה משלה במהלך שנת 2021, אבל ייקח כמה שנים עד שזו תושק רשמית ותגיע לשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה