השוק

דרמה בישראכרט: אחרי 6 שנים מנכ"ל החברה, רון וקסלר פורש מתפקידו

רון וקסלר שעמד בראש קבוצת ישראכרט מאז התנתקה מבנק הפועלים והניח את היסודות של החברה להתמודדות עם המהכה הדיגיטלית הודיע כי בסוף השנה יעזוב את תפקידו
ניצן כהן |  5
רון וקסלר, מנכ"ל ישרכארט (צילום סיון פרג')
מנכ"ל ישראכרט, רון וקסלר, הודיע שבכוונתו לעזוב את התפקיד בסוף השנה הקרובה. וקסלר הסכים, לבקשת תמר יסעור, יו"ר החברה להמשיך לתמוך בישראכרט ככל שיידרש גם לאחר סוף השנה.
רון וקסלר שימש כמנכ"ל ישראכרט במשך 6 שנים לאחר שכיהן בשורה של תפקידים בכירים בבנק הפועלים. שני אתגרים משמעותיים עמדו בקדנציה של וקסלר והם ההתנתקות "מסיר הבשר" של בנק הפועלים והתמודדות עם התחרות העזה בענף ללא גב של הבנק הגדול במדינה.
האתגר המשמעותי השני של וקסלר היה להכין תוכנית אסטרטגית להתמודדות של ישראכרט עם המהפכה של הארנקים הדיגיטליים ואפליקציות התשלום.
וקסלר הצליח לצמצם את מצבת כוח האדם בחברה מבלי לזעזע אותה הן במובן של יחסי העבודה בחברה והן במובן של גירעת כוח אדם מנוסה מהפעילות השוטפת ובכך הביא לחיסכון משמעותי בהוצאות החברה.
צריך לזכור שההתנתקות מבנק הפועלים היא משמעותית מאוד מאחר וישראכרט כמו גם מקס נהנו מהון זמין שניתן להעמידו ללקוחות בריבית גבוהה הרבה יותר מהריבית הנהוגה בבנקים. היתרון המשמעותי השני בחיבור עם בנק הפועלים היה בנושא השיווק שעשה לכולם את החיים קלים יותר כשהבנק הגדול במדינה נמצא מאחוריך.
כך או אחרת, לאחר שישראכרט התנתקה מבנק הפועלים החלה מהפכה דיגיטלית בתחום התשלומים כשאפליקציות התשלומים תופסות חלק ניכר בחיים הכלכליים היום יומיים ואפל פיי שנכנסה לתחום בישראל. כרטיסי האשראי ממשיכים לתפוס חלק משמעותי בחיים הכלכליים בישראל אבל הם עובדים מהפכה שסופה עשוי להיות סליקה ישירה בין הארנקים הדיגיטליים ואפליקציות התשלומים עם חשבונות הבנק וכך למעש לדלג על הסליקה של חברות כרטיסי האשראי שיצטרכו למצוא אפיקי רווח אחרים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תותח
    ר 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגון, מקצוען, איש עסקים אמיתי ובעיקר מעאנטש
    סגור
  • 3.
    מנכל שעשה הרבה טוב
    בראל 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיר מקרוב את הפעילות שם. צוות הנהלה מצוין ואנושי.
    סגור
  • 2.
    שש שנים אבודות מבחינת ישראכרט
    פורש מרצון 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מחיקת הערך והנזקים העקיפיים של פרויקט טמנוס, רק קוסם יצליח לתקן. אחרי היד החופשית שהוא נתן לורדי, ה IT הדרדר שנים אחורה, מיטב המומחים עזבו או הועזבו, פרויקטים חשובים בוטלו ונעצרו והכל בשביל "להטביע חותם" עם החלפת מערכות ליבה שבסוף נחלה כישלון חרוץ.
    סגור
  • תן לי לנחש, לא קודמת
    נשאר בחוסר רצון 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי כדאי שתבדוק עם HR את ההערות שקיבלת ממנהלי ה PCP וה MDMA. תתחיל להפנים שהביקורת IDI מופנית חלקית גם להתנהלות כמו שלך.
    סגור
  • 1.
    צריך פה במדינה עוד אנשים שיודעים להחזיר את המפתחות כשצר (ל"ת)
    מאיר 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור