השוק

מאסק חויב למכור 10% ממניותיו בטסלה, מה שווי המהלך?

העוקבים של האיש העשיר בעולם הכריעו: 57.9% הצביעו בעד מכירה של 10% ממניותיו כדי שיוכל דרך זאת לשלם את המס, שכן מדובר ברווחים לא ממומשים כל עוד הוא מחזיק בכסף בצורת מניות, זה השווי של הצעד שהוא עתיד לעשות
כפיר אדר | 
אילון מאסק (צילום אינסטגרם, טוויטר/אילון מאסק)
עם למעלה מ-3.4 מיליון מצביעים ב-24 שעות, מייסד טסלה וספייס X אילון מאסק קיבל את התשובה מהעוקבים שלו - עליו למכור 10% מהמניות של טסלה כפי שהתחייב בסקר שפרסם בעמוד הטוויטר שלו.
כאמור, מאסק שאל את עוקביו: "לאחרונה הייתה מהומה גדולה מכך שרווחים לא ממומשים הם אמצעי להתחמקות ממס, אז אני מציע למכור 10% ממניות טסלה שלי. האם אתה תומך בזה?", בסך הכל, 57.9% מהעוקבים השיבו שכן, רק 42.1% השיבו שלא.
 
מאסק כזכור התחייב לכבד את התוצאה שתתקבל, על כן הוא יצטרך כעת למכור 10% ממניותיו, בסכום שמוערך בכ-20-25 מיליארד דולר בסך הכל. הוא הבהיר: "שימו לב, אני לא לוקח משכורת במזומן או בונוס מכל מקום. יש לי רק מניות, לכן הדרך היחידה שלי לשלם מיסים באופן אישי היא למכור מניות".
 
אחרי שכבר הגיע לשיא של 340 מיליארד דולר בהונו האישי והגדיל את הפער מג'ף בזוס שבמקום השני לכמעט 50 מיליארד דולר, המייסד של טסלה עומד כעת על שווי של 318.3 מיליארד דולר לפי פורבס. המכירה של המניות תחזיר אותו לאיזור 340 מיליארד דולר ומהכסף יוכל לשלם את הסכום המדובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה