השוק

אמזון מתחילה לפטר: אלו המחלקות שהולכות הביתה ראשונות

ימים ספורים לפני פרסום הדוח הרבעוני הראשון לשנת 2023, אמזון מוציאה לפועל גל פיטורים נוסף. מחלקות כוח האדם, הענק, השיווק ועוד הן הראשונות ללכת הביתה
מערכת ice | 
אמזון (צילום Unsplash)
לפני מספר חודשים החברות הגדולות בעולם, בהן מטא, טוויטר ואמזון, הודיעו שיחלו לפטר אלפי עובדים ברחבי העולם כחלק מההתמודדות עם המשבר הכלכלי ועקב שלל בעיות נוספות. היום נודע כי אחת מהן, אמזון, החלה להוציא לפועל גל פיטורים נוסף, ימים ספורים לפני שהיא צריכה להציג את דוח הרבעון הראשון לשנת 2023.
לפי הודעות שנשלחו לעובדים ונחשפו ב-CNBC, המחלקות הראשונות בהן עובדים נשלחים הביתה הן מחלקות כוח האדם והענן בארה"ב, קנדה וקוסטה ריקה. בגל הפיטורים הנוכחי עתידים ללכת הביתה כ-9,000 עובדים. בשבוע שעבר קיבלו את ההודעה עובדים במחלקות השיווק, משחקי המחשב וטוויץ'.
 
גל הפיטורים הקודם הסתיים בשלב מוקדם יותר השנה וזה השפיע על כמעט 18,000 עובדים שפוטרו. השילוב עם גל הפיטורים הנוכחי הופך את זה לפיטורים הנרחבים ביור בחברה בכל 29 שנות קיומה. לצד הפיטורים, החברה עתידה לדווח מחר (חמישי) על ההישגים ברבעון הראשון וייתכן שאלו כבר יעידו על היקף היעילות של הפיטורים ושלל צעדי ההתייעלות של החברה, בהם הפסקת פעילות האתר Book Depository, ביטול פרויקטים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה